Luksor Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Jak zrobić, że gdy zmienna ogien=true to wlacza sie dzwiek fire, a gdy ogien=false to ten dzwiek ma natychmiast przestac sie odtwarzac. Nie proszę o: GML if ogien=true { sound_play(fire); } else { sound_stop(fire); } Bo jak tak zrobie to dzwiek się odtwarza kila razy a ja tak nie chcę. :( Pomocy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Zalozmy ze fire wlacza sie kiedy zblizasz sie do obiektu papuga na 10 px, bedzie to tak: GML if distance_do_object(papuga) < 10 and ogien = false then { ogien = true sound_play(fire); } Dostosuj do swojego warunku wlaczania zmiennej bo nie wiem jak to ty tam masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 nie o to mi chodzi Saus :/ ja chcę to samo co ja napisałem, tylko żeby dźwięk nie włączał się kilka razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Dobrze ci napisalem, nie kloc sie ze mna. Dalem ci tylko przyklad, musisz to dostosowac pod swoj warunek :/ jesli nie rozumiesz tego kodu to nie dziwne. Lepiej tu daj kiedy wlacza ci sie ta zmienna ogien na true. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 nie działa tak jak chcę, dźwięk się włącza kilka razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Że tak pozwolę sobie zacytować: Lepiej tu daj kiedy wlacza ci sie ta zmienna ogien na true. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Albo bez czekania po prostu w warunkach do wlaczania dodaj: GML (..) and ogien = false then I nizej obok ogien = true dodaj sound_play(ogien), wtedy wlaczy sie tylko raz -.- Jak tego nie zrozumiales to juz nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Że tak pozwolę sobie zacytować: QUOTE Lepiej tu daj kiedy wlacza ci sie ta zmienna ogien na true. Tak zrobiłem :blink: EDIT: Może mi ktoś napisać gotowy skrypt? Bo ja nic z tego nie czaję :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Poczytaj sobie o sound_isplaying :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 #2up Gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Tak zrobiłem blink.gif Nie, nie zrobiłeś. Podałeś nam kod sprawdzania wartości zmiennej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Ustaw loop = false; Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Ustaw loop = false; Powinno pomóc. Jak to w skrypcie ustawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Zrób bez skryptu, na klockach :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Zrób bez skryptu, na klockach Głupszej porady moje uszy (które przecierpiały nie jedne bzdury polityczne) nie słyszały. sound_play to odpowiednik klocka Play a sound z loop false. sound_loop to odpowiednik klocka Play a sound z loop true. Spróbuj: GML if ogien=true and !sound_isplaying(fire) { sound_play(fire); } else { sound_stop(fire); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Głupszej porady moje uszy (które przecierpiały nie jedne bzdury polityczne) nie słyszały. sound_play to odpowiednik klocka Play a sound z loop false. sound_loop to odpowiednik klocka Play a sound z loop true. Spróbuj: GML if ogien=true and !sound_isplaying(fire) { sound_play(fire); } else { sound_stop(fire); } Dzwięk odtwarza się przez chwilę po czym się wyłącza i odtwarza od nowa, tak w kółko :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 najlepiej na alarmie to zrobić ale przykładu mi się nie chce robić... wtedy to będzie bankowo działać,robisz w create odtwarzanie dźwięku i potem alarm powtarzasz w alarmie, a funkcja ma być taka że ci zależnie od true/false gra ten dźwięk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się