Luksor Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Otóż, w grze mam zrobione takie coś, że potworki biegną do gracza, ale one wchodzą pod siebie i robi się z nich jeden :( Jak mogę temu zapobiec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Ustawić im solid i napisać własny skrypt ;) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Zaznacz im solid. Ale to barbarzyńska metoda. Będziesz musiał popracować nad kolizjami i maskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Ustaw maskę, solid robakowi i dodaj to w kolizji z robalem GML speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Gdy ustawie im solid to przy kolizji z pociskiem one stają lub wolna chodzą :( Plis może ktoś napisać skrypcik? EDIT: Crackkk zaraz sprawdzę twój kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Ok, nie zapomnij o maskach i solid! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Hmm... jak do nich strzelę to one się kręcą w kółko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Podaj swój kod "biegania" robali do hero <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 GML if (distance_to_object(gracz)<=500){ mp_potential_step(gracz.x,gracz.y,2,false); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Kręcą się w kółko bo nie dałeś masek w kształcie kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 To muszą one być w krztałcie kół?? Zaraz to zrobię. :P EDIT: Kurde, teraz niby dobrze tylko jak do nich strzelam to one stają, a gdy nie strzelam to znowu biegna do gracza. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Pocisk ma solid, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Pocisk ma solid, tak? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Podaj kod kolizji pocisku z robakiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 nie CO?? Jak ty chcesz zrobić te robale jak nawet pocisk nie ma solid <_< Wiesz po co jest solid? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Jest coraz lepiej, jak robal dostanie to się tylko tak "otrząśnie". Podaj kod kolizji pocisku z robakiem... tam jest tyko kod odejmowania zycia, tworzenia krwi, i zmiany sprita na okrwionego robala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Ustawiłeś: okrągłą maskę, solid robakowi, solid pociskowi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 tak a pocisk bez okrągłej maski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 CO?? Jak ty chcesz zrobić te robale jak nawet pocisk nie ma solid dry.gif Wiesz po co jest solid? Nie musi mieć. Luksor, dawaj kod z kolizji z pociskiem. I pocisku z robalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Nie musi mieć. Luksor, dawaj kod z kolizji z pociskiem. I pocisku z robalem. W robalu w kolizji z pociskiem: GML hp=hp-5; if okrwiony=false { sprite_index=choose(alien1,alien2,alien3); okrwiony=true } potem jeszcze klocek instance create "kre" x,y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 A w pocisku z robalem? btw nie hp=hp-5; tylko hp-=5; ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 W pocisku z robalem: GML instance_destroy(); EDIT: Yoda, a to jest dobrze napisane?: GML global.kasa=global.kasa-100; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 ten zapis będzie działał ale lepiej jest napisać global.kasa-=100; niż global.kasa=global.kasa-100;, prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 ten zapis będzie działał ale lepiej jest napisać global.kasa-=100; niż global.kasa=global.kasa-100;, prawda ? No tak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się