Nicolas Opublikowano 23 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 Tu będe zadawał różne pytania (żeby forum nie zaśmiecać) więc przoszę o nie zamykanie tematu. Oto pierwsze dwa pytania: 1.) Jak zrobić żeby akcja zadziałała wtedy gdzy konkretny obiekt ma kolizje z innym konkretnym obiektem?? bo klocek "IF THERE IS A COLLISION AT A POSITION" tylko sprawdza czy obiek ma kolizje z wszystkimi czy tylko z solid obiektami więc jak ma kolizje z piłką solid i murkiem solid to i tak akcja się wykona więc to nie jest zadawalające wyjście. 2.) Jak zrobić że jak mam kolizje z telefonem (Gracz_1 kolizjaz Obj_telefon) i wpisze właściwy numer (np.: 2768907), a jestem w roomie1 to w tedy w roomie2 gdy jest tam Obj_telefon zaczyna dzwonić telefon i ty jak do niego podejdziesz to go odbierasz i wyświetla się tym graczą (a może grać ich 8 ale tylko graczowi co odebrał telefon i temu co dzwonił ) okienko djalogowe i sobie gadają pisząc. A gdy inny gracz zadzwoni do któregoś z nich to pisze "zajęte spróbuj później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 24 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2004 1) Do tego używa się wydarzenia [Event] kolizji. Potem wybierasz obiekt. Można to też zrobić za pomocą klocka. Z menu control wybierasz 'if there is an object at position'. Potem wybierasz obiekt i w 'x' i 'y' dajesz 0 oraz zaznaczasz 'relative'. 2) To już wyższa szkoła jazdy. Wysiadam. Sorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 24 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2004 2) Chyba zmienne tobie tylko pomogą B) . Tak naprawdę możesz sobie ustawić w zmiennej losowanie, żeby raz był numer zajęty a raz można rozmawiać. To jest tylko odpowiedź na drugą część pytania :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 26 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2004 3.) Jak zrobić żeby gra wyszukała i wysyłała jakiś plik na maila oczywiście z kompa grająceg, a jeżeli gostek nie jest w internecie łączyło go z nim również bez przerywania mu gry, lub ta akcja odbyła się przy włączeniu internetu, już bez konieczności włączania gry. Potrzebne mi to do zrobienia prostego highscore on-line. (Aha gracz nie musi dawać akceptacji wysłanego e-mail (żeby mu gry nie przerywać)). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 3) Na starym GMC widziałem DLL do emaili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 27 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Jak ktoś owgo DLL posiada proszę o przesłanie go na adress: czarnymiki@hotmail.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Dll do wysyłania maili: http://vardi.lanet.wroc.net/mail.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 27 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Niema czegoś ciszszego?? To wymaga akceptacji ze strony gracza (co jest BARDZO BARDZO BARDZO niepożądane). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zrób program co wysyła wyniki działający w tle (np. pojawiający sie w trayu) i go włącz (jest taka komenda w GML - do włączania programów osobnych). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 27 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Jak zrobić żeby losowała się liczba od 1 do 6 bo round(random(6)) losuje od 0 do 6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Pisze tu żeby nie zaśmiecać forum. W przykładzie Ranma_man'a (edytor plansz) są takie dwie linijki(w objekcie sprawdz): (a=0;a<15;a+=1) (i=0;i<20;i+=1) Co one oznaczają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się