hudy0070 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 chciałbym stworzyć prosta pajęczynkę ale w ogóle nie mam pomysłu w jaki sposób mam ją zrobić wystarczył by mi kod do przyczepiania się do obiektu solid. :crying: @down ehm no w sumie tak ale jak już to mam to jak zrobić że mam sprite jakąś kuleczką lub linię i ona się ciągnie aż się nie podczepi do solidu? 10 pkt regulaminu Yoda Uprzedziłeś mnie ^^ Beczo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 speed=0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 GML //CREATE xx = x; yy = y; //KOLIZJA z obiektem speed = 0; //DRAW draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y); draw_set_color(c_white); draw_line(x,y,xx,yy); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Można zrobić na alarmach. Co chwilę przy kolizji traci 0.5 speed. Ale zależy, jak chcesz jej użyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Chciałbym taką pajęczynkę jak w Spidermanie i że jeżeli złapie się jakiegoś obiektu to przyciąga tam hero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 To mogłeś na samym początku napisać, a nie. Move towards + alarmy do zmiany szybkosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Alarmy do zmiany szybkości, o lol xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 On chcę taką pajęczynke jak w spider manie. Więc jeśli nie grałeś w SM to nie nie wtrącaj, bo niewiesz o co chodzi. W SM jest taki kewl system, że bohater przyspiesza co jakiś czas lecąc na pajęczynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 nie lepiej w stepie? zawsze można wykonać jakąś akcję w zależności od wartości jakiejśtam zmiennej (a nawet kilku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Ale w stepie nie zrobisz czekania :] Bo prędkość nie może zmieniać sie w milisekundę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 zrobisz zrobisz, wystarczy zeby predkosc co step zmniejszala/zwiekszala sie o dajmy na to 0.1 az osiagnie okreslona wartosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 @Up: + div lub floor(x) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się