Skocz do zawartości

ChaosLand Trailer


Yoda

Rekomendowane odpowiedzi

ChaosLand Online


Co tu dużo mówić, trzeba by przedstawić nieco zamierzenia gry otóż:

Gra nie jest typowym mmorpg, a przynajmniej nie w całości. Jest to gra online, rozgrywana na małych mapach, nastawiona przede wszystkim na PvP. Ale nie tylko ( o tym za chwilę ). Gra posiada elementy mmo, mianowicie mam na myśli rozwój postaci zdobywanie itemów itp. Jednak np. mapy będą mogły być zmieniane, tak więc ponieważ nie są duże będzie ciekawie ;)

Jeżeli chodzi o gameplay, samo ciosanie innych owszem, może być nudne. Dlatego będą różne atrakcje:

- różne, pomniejsze questy
- "słup ogłoszeniowy" - gdzie można wyznaczyć np. nagrodę za zabicie kogoś :P
- Potwory i boty, rzucane przez admina, na przykład podczas eventów*
- i kilka innych :rolleyes:

*Wówczas raczej mile widziana będzie współpraca pomiędzy graczami gdyż będą to raczej duże i silne potwory, a walka z nimi nie będzie krótka ;)

Jeżeli macie jakieś pomysły, walcie śmiało jestem otwarty ;)

A póki co Trailer, raczej samego silnika gry, w następnym być może będzie jakiś pojedynek, czy tam walka między graczami ;)





Screeny z gry:

wam_min.PNG

szot_min.PNG

bows_min.PNG



A po więcej (screenów i informacji ) zapraszam tutaj - http://www.chaosland.yoyo.pl/index.html :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś dodać tworzenie własnych mieszkań i okolic, tzn. po stworzeniu postaci, wybiera się szablon mapy, na której stworzymy mieszkanie, a tam możemy urozmaicać co chcemy. Trzeba by było ochraniać własny dom różnorakimi pułapkami fizycznymi/magicznymi, najemnikami, ogrodzeniami itp. Jeśli plecak ma jakieś ograniczenia, to niektóre przedmioty schowamy w skrzyni w domu, bo po co brać pochodnie na plaże lub wędkę do wulkanu? Możesz też eksperymentalnie zrobić dzień i noc. Wtedy gdy nie będzie nam pasować noc, będziemy mogli się przespać do rana. Napisałem "eksperymentalnie", bo nie każdy lubi czekać. Idea z mieszkaniami jest o tyle dobra, że każdy nowo zarejestrowany gracz będzie dostarczał nowe łupy (oczywiście trzeba będzie wprowadzić jakiś niewielki zakres poziomu, żeby 45lvlowiec nie mógł złupić domu 6lvlowca). Możnaby było u kogoś w chacie planować wypady do jaskiń i takich tam. To bardzo urealistyczniło grę.

 

Trochę się rozpisałem :D Przemyśl to i zapytaj się siebie "czy nie będę porywał się z motyką na słońce?", bo wg. mnie to jest trudne do zrobienia...

 

BTW. Good Luck!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieję, że nie będzie takich lagów jak przy pierwszych testach boxed.gif

Przy pierwszych testach nie było lagów T_T przecież ci mówiłem, że to była wina opóźnionych remote'ów innych graczy ale ty dalej swoje man :P

 

A z tym mmo to tak w skrócie napisałem wiecie dobrze o co chodzi :)

 

@Matthew: nie wiem czy to dobry pomysł z tymi mieszkaniami - ta gra raczej nastawiona jest tylko na walkę. Kilku NPC czyli tam sklep, depozyt itp. (mini-miasto) a poza tym to tylko akcja, walka, areny itp :P

 

@Snake: danke, za podrzucenie na YT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 rzecz przedewszystkim: oddal po przekatnej cienie pod drzewami bo teraz wygladaja jak jakies placki krzakowe.

 

co do pomyslu, moze byc ciekawie, ale wyznaczanie nagrody przez innych graczy moze nie wypalic. a co, jesli nagroda za glowe delikwenta rosla by z kazdym ubitym innym graczem? (z naciskiem na roznice poziomow, tak aby za wesolka mordujacego lowleveli robila sie wysoka nagroda i kazdy chcial by go ukatrupic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem nieźle to wygląda, ale może włącz antialiasing? ( global game settings>interpolate colors between pixels ), choć można stracić przez to trochę fpsów. smile2.gif

Aż zobaczę :D A co do FPSów to jak na razie bardzo dobrze jest. Jeszcze nie dawno testowałem na moim gracie na którym w Almie miałem 1/3 FPS a tu było full ;)

 

EDIT: Ok, dałem, straty FPS - żadne :) A trochę upłynniły sie przejścia przy krzaczkach i na postaciach. Poza tym aż tak wielkich zmian nie ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe, no Yoda - rewelacja! ;D .. A tak serio, to:

- hmm.. no skoro mowiles ze grafika do zmiany, to nie bede sie jej czepial

- ta przyroda - sztuczna jak kobieta z botoksem (te drzewa, nadal wygladaja jakby ktos nimi obracal) ;P

+ podobaja mi sie te czary (grafika, bo ogolem to nic nadzwyczajnego)

+ tryb skierowany na pvp, podoba mi sie

 

I na koniec wielki -- za trailer, bo jak wspomniano wczesniej, nic konkretnego nie pokazal, ale sama gra mysle ze wypali (po sporych poprawkach ;) - powodzenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...