Skocz do zawartości

Co zrobić by samolocik przeciwnika strzelał we mnie?


Rekomendowane odpowiedzi

"z góry dziekuję"

Z interpunkcją tragicznie, jest przykład.

 

lol :blink:

 

Ludzie, używajcie znaków takich jak "," i "." :mellow:

 

Step samolotu przeciwnika:

if distance_to_object(obj_bohater)<200 // tutaj podajesz ilosc pikseli
{
   instance_create( x, y, pocisk)
}

 

Create pocisku:

move_towards_point(obj_bohater.x,obj_bohater.y,10)

 

Teraz przeciwnik będzie co Ciebie strzelał w odległości 200 pikseli a pocisk będzie leciał pod każdym katem w stronę bohatera. Nie wiem czego oczekujesz bo nic nie opisałeś. Więc masz to.

 

A jak chcesz zmienić z jaką prędkością maja być tworzone pociski skorzystaj z tego:

 

Create wroga:

strzal = 1;

 

Step wroga (umiesc to w if distance... zamiast instance_create):

if( strzal )
     {
          var i;
          i = instance_create( x, y, obj_pocisk_bot );
          i.speed = 17;  //ustalasz prędkosc pocisku
          strzal = 0;
          alarm[0] = room_speed * 0.3; //czas, co jaki ma byc tworzony nowy pocisk
     }

 

Alarm[0] wroga:

strzal = 1;

 

Mam nadzieję, że pomogłem :) I na przyszłość: opisuj dokładniej czego pottrzebujesz :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...