Skocz do zawartości

zatrzymujący się przeciwnik


Rekomendowane odpowiedzi

przeciwnik w stepie ma taki kod

 

if distance_to_object(boh) >= 50

{mp_potential_step( boh.x, boh.y, 2.2, false )}

 

czyli idzie do bohatera i omija tylko obiekty które są solid. problem w tym że kiedy strzelam do wroga z karabinu maszynowego to sie zatrzymuje. zawsze gdy zachodzi kolizja między przeciwnikiem a pociskiem przeciwnik na chwilke staje (jakby musiał sie namyślić czy pocisk jest solid czy nie :D - a nie jest) i idzie dalej. co zrobić w tej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

step przeciwnika:

GML
if agresja=1

{

mp_potential_step( boh.x, boh.y, 2, false )}

 

 

if distance_to_object(boh) <= 100

{

agresja=1

}

 

if zycie<1

{instance_destroy()}

kolizja z pociskiem

GML
zycie-=15

with (other) instance_destroy ()

agresja=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...