hudy0070 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Chciałbym zrobić coś takiego: jest sobie obiekt hp (z nim oczywiście ustawione to hp ) i jeśli wykrywało by kolizję obj1 z obj2 (nie hp z obj1 czy obj2) The End :huh: MAM OBIEKT HP I OBJ1 I OBJ2 jeśli obj1 i obj2 sie zderzą to chce aby było to wykrywane w Hp i potem tam odpowiednio hp odejmowane Helth jest już zajęte ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Wielkimi literami proszę bo nic, a nic nie rozumiem o co Ci chodzi. o_o EDIT Jaki problem zmienić wartość HP po kolizji dwóch obiektów. Masz od tego event, a operować na zmiennych chyba potrafisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 ja też nic nie skumałem ;/ te dzieci już niczego w tej szkole się nie uczą, ale żaby matka Cię polszczyzny nie nauczyła... ? ehh... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 definiujesz w obiekcie "hp" zmienna "zdrowie" w momencie kolizji obj_01 z obj_02 (w jednym albo w drugim) wpisujesz w klocku/kodzie ze: hp.zdrowie-=xxx hp(obiekt).zdrowie(zmienna) -= xxx(o ile zmniejsza sie hp)-czyli zmienna w obiekcie zostaje zmieniona w jakis sposob mozna tez zrobic skrypcik w obiekcie hp, tak by byl wykonywany w obj_01, a sprawdzajacy czy nastepuje kolizja z obj_02 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 mozna tez zrobic skrypcik w obiekcie hp, tak by byl wykonywany w obj_01, a sprawdzajacy czy nastepuje kolizja z obj_02 a można o takowy skrypcik poprosić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się