Skocz do zawartości

Kolizja


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zrobić coś takiego:

jest sobie obiekt hp (z nim oczywiście ustawione to hp )

i jeśli wykrywało by kolizję obj1 z obj2 (nie hp z obj1 czy obj2)

The End :huh:

 

MAM OBIEKT HP I OBJ1 I OBJ2

jeśli obj1 i obj2 sie zderzą to chce aby było to wykrywane w Hp i potem tam odpowiednio hp odejmowane

 

Helth jest już zajęte ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkimi literami proszę bo nic, a nic nie rozumiem o co Ci chodzi. o_o

 

EDIT

Jaki problem zmienić wartość HP po kolizji dwóch obiektów. Masz od tego event, a operować na zmiennych chyba potrafisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

definiujesz w obiekcie "hp" zmienna "zdrowie"

 

w momencie kolizji obj_01 z obj_02 (w jednym albo w drugim) wpisujesz w klocku/kodzie ze: hp.zdrowie-=xxx

 

hp(obiekt).zdrowie(zmienna) -= xxx(o ile zmniejsza sie hp)-czyli zmienna w obiekcie zostaje zmieniona w jakis sposob

 

mozna tez zrobic skrypcik w obiekcie hp, tak by byl wykonywany w obj_01, a sprawdzajacy czy nastepuje kolizja z obj_02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...