Skocz do zawartości

View idzie...


Grela

Rekomendowane odpowiedzi

Object fallowing :/

 

Room properties / Object fallowing ...

 

Zobacz to: klik

Lol. Co to jest? Nie dość, że jak dojdzie do hera to zaczyna skakać, to jeszcze przecież wystarczy ustalić speed przewijania czyli hspd i vspd w zakładce view. Zamiast -1 szybkość w px/f pozioma(h) i pionowa(v).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ustawić?
Heh FAQ :P (można by to przeczytać "fakiu"...)

 

Ale chodzi ci o ustawienie object following (widać, że poprzednie grybyły opierane na przykłądach... nie zrobił byś większośći twoich gier be tej opcji mistrzu) czy visible?

 

Jeśli pierwsze to juz pisano - jeśli drugie to w opcjach objektu masz "Visible" - odznacz :D

 

@yoda: prosty skrypcik a przydatny. Powinni do GM'a dodać :P

 

@topic: w sumie nie trzeba na niewidzialnym obiekcie, możnaby po prostu zmieniac pozycję viewa... chociaż tak cieżej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

view_object=meeee;

 

I pomyśleć, że dzisiaj się zastanawiałem do czego to służy :D Ale zbieg okoliczności :)

 

Tutaj masz poprawiony ten przykład: Przykład podążania - poprawiony

 

@RaistlinBlackRobe: Może to nic nadzwyczajnego, ale może za pomocą tego zrobić jakieś zagmatwane podążanie viewa np. za pomocą patha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...