Kondur24 is the best :D Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Witam, bawie sie GM od wczoraj. Jak zrobić aby mój bohater mógł podskoczyć? Bo jak sam ustawiłem to odleciał w góre :lol: :lol: Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 grawitacja. Poza tym przeczytaj: https://gmclan.org/index.php?czytajart=7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondur24 is the best :D Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 pisze tam aby w step wkleić to: if ! place_free(x,y+1) {vspeed = -10} ale nie umiem. Jak to zrobić. Pomóżcie bo jestem początkujący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 pisze tam aby w step wkleić to: if ! place_free(x,y+1) {vspeed = -10} ale nie umiem. Jak to zrobić. Pomóżcie bo jestem początkujący execute a piece of code (klocek) < tam wkladasz skrypty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondur24 is the best :D Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 tak zrobiłem a on unosi się w powietrzu a chodzi mi o to żeby on podskoczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondur24 is the best :D Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 proszę o odpowiedź. Chce zrobić styl poruszania jak w tej grze : https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...l=pan+fiku%B6ny Powie mi ktoś jak zrobić takie sterowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...