Ra3l Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Więc tak mam objekt i3d i przypisna do niego teksture (VM) czy coś takiego, model normlanie wczytałem w mojej grze ale nie ma tekstur. Kiedy zaladuje tekstury albo sprit albo background i dam sciezke przy teksturowaniu obiektu 3d. tekstura niy sie naklada, ale tak jakby rosciagnieta i nie dopasowana do krztałtów. obiekt to samochod:] 1505poly:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Rozmiary textury muszą być potęgami liczby 2 np. 256x256, 512x256. A co do niedopasowania, spróbuj obrócić w pionie teksturę. Jeżeli to nie pomaga, wygenerój nową uv mapę obiektu. Używasz Marzipana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 NIEE anim8tor. Tekstura jest wielokrotnością 2. 512x512 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się