Skocz do zawartości

Problem ze stratą życia


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.

Chodzi o tą samą grę, o której pisałem parę topiców niżej. Tym razem problem tkwi w stracie życia w roomie, np. 2. W kolizji piłki z obrońcą mam taki kod:

GML
Collision Event with object obj_defender_dol_walked:

set the number of lives relative to -1

jump to the start position

start moving in directions 000010000 with speed set to 0

Jest to piłka, która występuje tylko w roomie nr 2. Próbowałem różnych metod, ale niestety nic... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie.

Chodzi o tą samą grę, o której pisałem parę topiców niżej. Tym razem problem tkwi w stracie życia w roomie, np. 2. W kolizji piłki z obrońcą mam taki kod:

GML
Collision Event with object obj_defender_dol_walked:

set the number of lives relative to -1

jump to the start position

start moving in directions 000010000 with speed set to 0

Jest to piłka, która występuje tylko w roomie nr 2. Próbowałem różnych metod, ale niestety nic... :|

Nie masz tam gdzieś wpisane, żeby co każdy room ustawiało ileś tam życ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
Information about object: obj_ball2

 

Sprite: spr_ball2

Solid: false

Visible: true

Depth: 0

Persistent: true

Parent: <no parent>

Mask: <same as sprite>

 

Collision Event with object obj_bramka:

bounce precisely against solid objects

 

Collision Event with object obj_linia_bramkowa:

set the score relative to 1

jump to the start position

start moving in directions 000010000 with speed set to 0

execute code:

 

if (score ==3){ // Jezeli strzelono 3 gole

room_goto_next(); // Przechodzi do nastepnego roomu

score=0;

}

 

Collision Event with object obj_defender_dol:

set the number of lives relative to -1

jump to the start position

start moving in directions 000010000 with speed set to 0

 

Collision Event with object obj_defender_dol_walked:

set the number of lives relative to -1

jump to the start position

start moving in directions 000010000 with speed set to 0

 

Collision Event with object obj_linia_boiska-pion:

bounce precisely against solid objects

 

Collision Event with object obj_linia_boiska-poziom:

bounce precisely against solid objects

 

Collision Event with object obj_goalkeeper:

set the number of lives relative to -1

jump to the start position

start moving in directions 000010000 with speed set to 0

 

Keyboard Event for Keypad 1 Key:

start moving in directions 100000000 with speed set to 2

 

Keyboard Event for Keypad 2 Key:

start moving in directions 010000000 with speed set to 2,5

 

Keyboard Event for Keypad 3 Key:

start moving in directions 001000000 with speed set to 2

 

Keyboard Event for Keypad 4 Key:

start moving in directions 000100000 with speed set to 2,5

 

Keyboard Event for Keypad 5 Key:

start moving in directions 000010000 with speed set to 0

 

Keyboard Event for Keypad 6 Key:

start moving in directions 000001000 with speed set to 2,5

 

Keyboard Event for Keypad 7 Key:

start moving in directions 000000100 with speed set to 2

 

Keyboard Event for Keypad 8 Key:

start moving in directions 000000010 with speed set to 2,5

 

Keyboard Event for Keypad 9 Key:

start moving in directions 000000001 with speed set to 2

 

- kod piłki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...