RaV Royal Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Jak w temacie. Chodzi o tą samą grę, o której pisałem parę topiców niżej. Tym razem problem tkwi w stracie życia w roomie, np. 2. W kolizji piłki z obrońcą mam taki kod: GML Collision Event with object obj_defender_dol_walked: set the number of lives relative to -1 jump to the start position start moving in directions 000010000 with speed set to 0 Jest to piłka, która występuje tylko w roomie nr 2. Próbowałem różnych metod, ale niestety nic... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Tzn. ze poprostu wogole nie tracisz zycia tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Jak w temacie. Chodzi o tą samą grę, o której pisałem parę topiców niżej. Tym razem problem tkwi w stracie życia w roomie, np. 2. W kolizji piłki z obrońcą mam taki kod: GML Collision Event with object obj_defender_dol_walked: set the number of lives relative to -1 jump to the start position start moving in directions 000010000 with speed set to 0 Jest to piłka, która występuje tylko w roomie nr 2. Próbowałem różnych metod, ale niestety nic... :| Nie masz tam gdzieś wpisane, żeby co każdy room ustawiało ileś tam życ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Tzn. ze poprostu wogole nie tracisz zycia tak? No tak. Po zetknięciu z obj_defender_dol_walked cofa do room'u0 i ustawia wynik: 0 ; lives: 3 :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Hm, ale to nie jest przypadkiem, gdy już straci wszystkie życia? Daj kod ;]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 start moving in directions 000010000 with speed set to 0 Po co to?? Używaj Action Decoder.. ale narazie zwykłego ;] (chodzi mi, że ten Kryniaka ma za mało funkcji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 start moving in directions 000010000 with speed set to 0 Po co to?? Używaj Action Decoder.. ale narazie zwykłego ;] (chodzi mi, że ten Kryniaka ma za mało funkcji) Osz ty :P. Przynajmniej ma całą zakładkę "Move" skończoną :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Najlepiej dodaj w kolizji z piłką lives=-1 i jak nie ma już życia (no more lives) show_message("Przegrałeś") ;] Kryniak, ulepszasz ten Action Decoder? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Na razie nie mam kiedy ;]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Hm, ale to nie jest przypadkiem, gdy już straci wszystkie życia? Daj kod ;]. Ale kod piłki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 GML Information about object: obj_ball2 Sprite: spr_ball2 Solid: false Visible: true Depth: 0 Persistent: true Parent: <no parent> Mask: <same as sprite> Collision Event with object obj_bramka: bounce precisely against solid objects Collision Event with object obj_linia_bramkowa: set the score relative to 1 jump to the start position start moving in directions 000010000 with speed set to 0 execute code: if (score ==3){ // Jezeli strzelono 3 gole room_goto_next(); // Przechodzi do nastepnego roomu score=0; } Collision Event with object obj_defender_dol: set the number of lives relative to -1 jump to the start position start moving in directions 000010000 with speed set to 0 Collision Event with object obj_defender_dol_walked: set the number of lives relative to -1 jump to the start position start moving in directions 000010000 with speed set to 0 Collision Event with object obj_linia_boiska-pion: bounce precisely against solid objects Collision Event with object obj_linia_boiska-poziom: bounce precisely against solid objects Collision Event with object obj_goalkeeper: set the number of lives relative to -1 jump to the start position start moving in directions 000010000 with speed set to 0 Keyboard Event for Keypad 1 Key: start moving in directions 100000000 with speed set to 2 Keyboard Event for Keypad 2 Key: start moving in directions 010000000 with speed set to 2,5 Keyboard Event for Keypad 3 Key: start moving in directions 001000000 with speed set to 2 Keyboard Event for Keypad 4 Key: start moving in directions 000100000 with speed set to 2,5 Keyboard Event for Keypad 5 Key: start moving in directions 000010000 with speed set to 0 Keyboard Event for Keypad 6 Key: start moving in directions 000001000 with speed set to 2,5 Keyboard Event for Keypad 7 Key: start moving in directions 000000100 with speed set to 2 Keyboard Event for Keypad 8 Key: start moving in directions 000000010 with speed set to 2,5 Keyboard Event for Keypad 9 Key: start moving in directions 000000001 with speed set to 2 - kod piłki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się