Drwal Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Czy ktoś da mi kod na to żeby po kolizji z obiektem1 obiekt2 leciał do obiektu hero, a po kolizji z obiektem hero niszczył się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Bardzo proste. W Collision obiektu2 z obiektem1: GML move_towards_point(hero.x,hero.y,4) W collision obiektu2 z obiektem hero: GML when object2 : instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 when object2 : instance_destroy() Chyba GML with (object2) instance_destroy(); EDIT: @down: ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Chyba GML with ( other ) instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi