Skocz do zawartości

Zablokowane Podążający ludek


Rekomendowane odpowiedzi

EDIT 2: Ale jak otwieram dzwi bo to taki jakby autobus pancerny to on nie wchodzi

Ze jak? Nie zrozumialem cie. Chodzi ci o to, zeby ten koles wchodzil do auta? Jezeli tak, to zrob, ze jezeli jest w odleglosci ok 20 (czegostam, to chyba jest w pixelach) od auta - wchodzi do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem..

Wpisuje ten kod a obiekt stoi w miejscu (zmieniam dystans nic nie daje)

podjezdzam do niego najblizej jak sie da, najezdzam i nic:(

 

 

Co jest nie tak?

 

Mniej wiecej z tym sobie poradziłem :] Tylko ze on nie podchodzi tylko od razu znika (ale tak tez moze byc) chodz lepiej bylo by jak by podchodzil.

 

Ale mam kolejny problem z tym związany, a chodzi o to zeby ten distans i destroy działały po zmianie pewnego sprita.

 

Ze podjezdzam (on nawet jest te 20px ode mnie a limit jest 40 ale nie moze zniknac dopuki nie nacisne np. spacji co zmienia sprita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Step tego kolesia

GML
if (distance_to_object(obj_player)<300) mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y,predkosc,false)

 

if (distance_to_object(obj_player)<1 czy ile tam chcesz) instance_destroy();

 

EDIT: jak po zmianie sprite'a... Ja tam nie wiem kiedy sie u ciebie sprite zmienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprit sie zmiena jak nacisna espacje... ;]

 

 

Wielkie dzięki @Nobody, :)) przychodzą znikają :]

 

Właśnie o to mi chodziło:]

Tylko jeszcze żeby to tylko działało po nacisnięciu spacji a jak przejade obok tego obiektu i nie nacisne spacje to nic sie nie stanie:] Aha i jeszcze predkosc ktora musi osiaganc obj_player zeby wynosila 0(musi stac w miejscu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w create:

 

GML
idz=false;

 

w step:

 

GML
if (distance_to_object(obj_player)<300)) && (keyboard_check_pressed(vk_space) && (obj_player.speed<1) idz=true;

 

if (idz) mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y,predkosc,false)

 

if (distance_to_object(obj_player)<1 czy ile tam chcesz) && (idz) && (obj_player.speed<1) instance_destroy();

 

Teraz powinno wszystko grac. Jest 2 razy if obj_player.speed<1, zeby nie znikal kiedy jedziesz ^^ Musisz poczekac az wejdzie, inaczej bedzie za toba biegl ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...