pawcio3018 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Nie wiem jak zrobić aby jeżeli podjadę autem do np wspólnika on kieruje się w stronę auta po czym znika proszę o kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Kod w stepie wspolnika GML if (distance_to_object(samochod)<200){ // podazaj do auta } Liczbe 200 (maksymalna odleglosc, przy ktorej wykonywany jest kod) mozesz zmienic na inna. To zalezy od ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 a jaką mam wpisać liczbę i do czego ona jest? EDIT: Sory nie zauważyłem że napisałeś liczbę EDIT 2: Ale jak otwieram dzwi bo to taki jakby autobus pancerny to on nie wchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 14 Lutego 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Ale jak otwieram dzwi bo to taki jakby autobus pancerny to on nie wchodzi To trudno. Nie mamy pojęcia, jak zrobić, by wchodził do auta. W końcu nie znamy kodu twojej gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 EDIT 2: Ale jak otwieram dzwi bo to taki jakby autobus pancerny to on nie wchodzi Ze jak? Nie zrozumialem cie. Chodzi ci o to, zeby ten koles wchodzil do auta? Jezeli tak, to zrob, ze jezeli jest w odleglosci ok 20 (czegostam, to chyba jest w pixelach) od auta - wchodzi do niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Mam podobny problem.. Wpisuje ten kod a obiekt stoi w miejscu (zmieniam dystans nic nie daje) podjezdzam do niego najblizej jak sie da, najezdzam i nic:( Co jest nie tak? Mniej wiecej z tym sobie poradziłem :] Tylko ze on nie podchodzi tylko od razu znika (ale tak tez moze byc) chodz lepiej bylo by jak by podchodzil. Ale mam kolejny problem z tym związany, a chodzi o to zeby ten distans i destroy działały po zmianie pewnego sprita. Ze podjezdzam (on nawet jest te 20px ode mnie a limit jest 40 ale nie moze zniknac dopuki nie nacisne np. spacji co zmienia sprita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Pokaz jaki kod wpisales... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 GML if (distance_to_object(obj_player)<1) { with(other) instance_destroy() } W stepie pasazera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Okropny przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Nie dziwie sie, Ra3l. Zwieksz troche ta liczbe, np. do 50... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 No i też nie podchodza:P tylko wczesniej znikaja:P P.S. Okropny przykład Przykład nie działa :] Chyba nie ta wersja? Ja mam 6.1 zarejestrowana :P Patrz syg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 A masz w ogóle 7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Miałem ale usunołem, bo mnie wnerwiała... I teraz już mi w ogóle nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 To jak nie chcesz, zeby znikali usun with (other) instance_destroy(); i daj np. with (other) mp_potential_step(x,y,predkosc,false); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Chcę zeby znikalni, ale przed zniknieciem zeby sie zbliyli na maxxa do playera... :] Chodzi o to podchoodza do playera i znikaja... :] Ale zeby dopiero zaczeli znikac po zamiane sprita jak napsialem wczesniej, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Step tego kolesia GML if (distance_to_object(obj_player)<300) mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y,predkosc,false) if (distance_to_object(obj_player)<1 czy ile tam chcesz) instance_destroy(); EDIT: jak po zmianie sprite'a... Ja tam nie wiem kiedy sie u ciebie sprite zmienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Sprit sie zmiena jak nacisna espacje... ;] Wielkie dzięki @Nobody, :)) przychodzą znikają :] Właśnie o to mi chodziło:] Tylko jeszcze żeby to tylko działało po nacisnięciu spacji a jak przejade obok tego obiektu i nie nacisne spacje to nic sie nie stanie:] Aha i jeszcze predkosc ktora musi osiaganc obj_player zeby wynosila 0(musi stac w miejscu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 w create: GML idz=false; w step: GML if (distance_to_object(obj_player)<300)) && (keyboard_check_pressed(vk_space) && (obj_player.speed<1) idz=true; if (idz) mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y,predkosc,false) if (distance_to_object(obj_player)<1 czy ile tam chcesz) && (idz) && (obj_player.speed<1) instance_destroy(); Teraz powinno wszystko grac. Jest 2 razy if obj_player.speed<1, zeby nie znikal kiedy jedziesz ^^ Musisz poczekac az wejdzie, inaczej bedzie za toba biegl ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 GML if (distance_to_object(obj_player)<30)) && (keyboard_check_pressed(vk_space) && (obj_player.speed<1) idz=true; W tej linijce wywala jakis błąd:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Juz wiem. Zabraklo ) w keyboard_check_pressed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 THX Temat moge zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi