Ra3l Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Zrobiłem licznik dla mojego biektu jak nowy obiekt i postawiłem na planszy prędkość zlicza tylko jak zrobić żeby ten licznik był na jakimś tle w rogu i podążał za playerem ? I jak to tło zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 draw_sprite - tło licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Nie działa coś takiego Dałem w obiekcie licznika, w code w drawie, powyzszy kod tylko zmienilem nazwe sprita i zakaczylem ; i nie dziala;/ Aha, i jeszcze to podarzanie za hero :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 xx = view_xview[0]; yy = view_yview[0]; draw_text(xx,yy,licznik); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 do tla: draw_sprite(spr_tlolicznika,0,x,y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jak zrobię tło tak jak mówisz to wtedy zasłania mi licznik :P;] xx = view_xview[0]; yy = view_yview[0]; draw_text(xx,yy,licznik); a z tym to już zupełnie nie wiem o co chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Najpierw rysuj tlo, a pozniej licznik. GML xx = view_xview[0]; yy = view_yview[0]; Dzieki temu, tekst czy co tam bedzie w tej pozycji ZAWSZE bedzie w lewym gornym rogu viewu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 GML xx = view_xview[0]; yy = view_yview[0]; draw_text(xx + 16,yy + 16,licznik); // to 16 to pozycja w Viewie Hmmm View to jest "widok" czyli to view_xview[0] to jest ten widok o numerze 0 (ten view podąża za tobą :P) Rozumiesz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi