maciusiowo1 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Witam! Nie mam kompletnego pomysłu jak wykonać fale uderzeniową po wybuchy bomby. Poradzę sobie z bombą i obiektami którym HP spadnie w fali uderzeniowej, ale jak tą fale wykonać? Pozrdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWuO Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Robisz okreg, i jak bomba wybucha to go zwiekszasz i rozjaśniasz aż zniknie i na kolizji odejmujesz hp. Ot taki przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Taka w sumie niezbyt wydajna opcja to ciągłe draw'owanie coraz to większych i jaśniejszych kółek :D Poczytaj o draw w FAQ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Można przecież używać inne efekty 'fali' na przykład coś takiego ;p https://gmclan.org/up1717_11_przyklad_blurs.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Albo po prostu użyj tam jednego z defaultowych efektów cząsteczkowych GMa - elipsy. Wygląda świetnie i jest bardziej wydajne niż rysowanie tego z kodu. W MAGI sprawdza się świetnie przy wszystkich wybuchach i innych takich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się