Trunk Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Mam taki problem nei wiem jak zrobić że jak zabije wszystkich wrogów na mapie to na środku wyświetla się napis You Win ?? Wiem że to proste więc prosze o szybko pomoc !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 stwórz jakiś obiekt (np obj_roomcontrol :P) w jego draw: GML if! instance_exists(oWrog) { draw_text(x,y,"You Win!") } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niszczyciel123 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 co mam wpisać w miejsce oWrog bo jak wpisuje obiekt mojego potworka to mi error wyskakuje :( Edit a jak zostawiam tak jak jest to mi się nic nie wyświetla :( :( :( :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 co mam wpisać w miejsce oWrog bo jak wpisuje obiekt mojego potworka to mi error wyskakuje sad.gif Musisz coś źle wpisywać skoro tak się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 co mam wpisać w miejsce oWrog bo jak wpisuje obiekt mojego potworka to mi error wyskakuje :( Edit a jak zostawiam tak jak jest to mi się nic nie wyświetla :( :( :( :( Sprawdź, czy sprite nie nazywa się tak samo jak obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niszczyciel123 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Sprite mojego potworka nazywa się spr_potwor a object obj_potwor więc co mam źle?? Ja niewidze problemu ponieważ wróg działa dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Może masz jakąś spację? A w ogóle Ci koloruje nazwę obiektu, gdy ją wpisujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niszczyciel123 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Tak. Koloruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Podaj treść błędu. EDIT: Czekaj, wklej to: GML if (!instance_exists(oWrog)) { draw_text(x,y,"You Win!") } Może ToMoEX coś namieszał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 A nie powinno być jakiejś liczby po instance_exists? (np. <1, lub =0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 @Micanser: Jest wykrzyknik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 To może spróbuj tak: GML if (instance_number(oWrog)==0) { draw_text(x,y,"You Win!") } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Sprawdź czy ten kod jest w draw, czy obiekt znajduje się w roomie i czy znajduje się na środku rooma :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 @niszczyciel zamiast oWrog wpisz nazwe twoich wrogow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 On to już robił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Podaj treść błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niszczyciel123 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 jak wpisuje paru to error a jak jeden to jest dobrze i zapomniałem o wklejeniu obiektu do rooma teraz się wyświetla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Zrob objekt o nazwie par_wrog, i w kazdym wrogu ustaw go jako parent. A w kodzie wpisz par_wrog ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się