Skocz do zawartości

jack123

Użytkownicy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia jack123

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. miałeś racje znalazłem błąd trzeba do pliku muzyka dopisać .mid i wszystko dział dzięki wszystkim za pomoc POST ZAMYKAM
  2. no dobra tak zrobiłem ale teraz pisze mi taki oto błąd ERROR in action number 1 of Trigger Event: <Deleted> for object mclaren: Sound does not exist.
  3. mam dziwny problem otóż chciałem żeby w mojej grze muzyka wczytywała się z pliku wiec zrobiłem folder z grą a w nim plik muzyka i w roomie gry wstawiłem kod GML sound_add(working_directory+"\muzyka",0,0) sound_play("muzyka") nie wiem w czym tkwi problem prosze o pomoc
  4. możesz też to zrobić za pomocą objectów przyjmijmy że mamy wieże i pod tę wieże "przykleić jakiś inny obiekt który by ją otaczał
  5. sorry mały błąd zrobiłem GML { str="Wtym wyscigu" draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,view_wview/2,40,string_width(str)/32,1,0,c_white,0.5) draw_text(view_wview/2,40,str) for (u=0;u<instance_number(driver_parent);u+=1) { draw_sprite(global.char[global.char[ds_list_find_value(global.best_Wtym_wyscigu,u)],_sprite],0,20,25+32*u) yy=24+32*u-5 draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,50,yy,1,1,0,c_white,0.5) draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,100,yy,1,1,0,c_white,0.5) draw_text(50,yy,global.player_id[ds_list_find_value(global.best_Wtym_wyscigu,u)].place) draw_text(100,yy,(11-global.player_id[ds_list_find_value(global.best_Wtym_wyscigu,u)].place)) }
  6. GML GML { str="W tym wyscigu" draw_sprite_ext(spr_l_maska,0,view_wview/2,40,string_width(str)/32,1,0,c_white,0.5) draw_text(view_wview/2,40,str) for (u=0;u<instance_number(driver_parent);u+=1) { draw_sprite(global.char[global.char[ds_list_find_value(global.best_W tym_wyscigu,u) ],_sprite],0,20,25+32*u) yy=24+32*u-5 draw_sprite_ext(spr_l_maska,0,50,yy,1,1,0,c_white,0.5) draw_sprite_ext(spr_l_maska,0,100,yy,1,1,0,c_white,0.5) draw_text(50,yy,global.player_id[ds_list_find_value(global.best_W tym_wyscigu,u)].place) draw_text(100,yy,(11-global.player_id[ds_list_find_value(global.best_W tym_wyscigu,u)].place)) } bo ja próbowałem zrobić w taki sposób ale liczy mi punkty po kolei
  7. TAK bo dalej nie kapuje o co biega a wyżej jest przykład o co mi chodzi tyle tylko że nie chcę żeby punkty pokazywały się chodzi o to żeby mi tych punktów nie liczyło po kolei jak ukończe pierwszy wyścig statków a tak jak na przykład ( jak w Wyścigach SuperCup za 1 st 10 pnk, 2 nd 7pnk
  8. Game Maker 8.0 PRO weźciiie wspomóżżciie mnie i zróbcieee jakiś przykład koniecznie tego potrzebuje i chciałbym wreszcie stworzyć tą grę
  9. no dobra ale ja chcę aby mi punkty zaznaczało nie po kolei 1pnk,2pnk tak już zrobiłem ale nie wiem jak zrobić żeby punkty zaznaczało 5pnk,2pnk,1pnk weźcie mi pomóżcie ma to być w postaci jednego scriptu czy wielu
  10. próbowałem przerobić pewien przykład(mario_kart example)ale jak przechodziłem do następnego pokoju(rooma) pokazywali takie same wyniki tutaj pokazuje zaczerpnięty przykład http://sandbox.yoyogames.com/games/59401-mario-kart-example p.s. grę robię prawie taką samą tyle tylko że zamiast maria mam okręt
  11. elo wam wszystkim napisałem ten temat ponieważ potrzebuje pilnej pomocy otóż chciałem zrobić by w mojej pierwszej gierce(wyścigowa)którą nazwałem Race Ship po przejechaniu wszystkich statków do mety,został wyświetlony ranking jak poniżej 1st Czarna Perła 10 pnk 2nd Latający holender 8 pnk 3rd Endeavour 6 pnk wiem oczywiście że powinno się to zapisywać global ja próbowałem zrobić to tak GML global.wyscigi=x; global.miejsca=x; global.punkty = global.max_punkty global.punkty -= global.miejsce; mam nadzieję że mnie ktoś poradzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...