Skocz do zawartości

pazio

Użytkownicy
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Płeć
    Male

Osiągnięcia pazio

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. tworząc grę,chciałbym ją wstawić na swoją stronę,tylko czy się da ją ustawić,tak jak to np.:wyspagier ,że gra ci się ładuje i włącza,a nie trzeba jej pobierać
  2. a mają być tak samo dwa kody jak na górze tyle tylko że każdy wynik ma być oddzielny GML GMLswitch(global.miejsce) { case 1: global.punkty+=25; break; case 2: global.punkty+=18; break case 3: global.punkty+=15; break case 4: global.punkty+=12; break case 5: global.punkty+=10; break case default: global.punkty+=0; break; ds_map (other.list,global.points[player_id]) } ....
  3. hah zamiast się wymądrzać w każdym moim poście mógłbyś w czymś pomóc zamiast się przechwalać
  4. nie,bo mi chodzi teraz tylko o to by z tego co pokazałem oraz tego przykładu zrobić tak żeby punktacja była w inny sposób liczona ja nie chce żeby to liczyło mi kolejno 10-9-8 bo jest to nudne ale żeby konkretnie za którąś pozycje wiem że się nie przerabia ale mi nie chodzi żeby od razu gre mario_kart zmienić na Need For Speed ale żebym mógł mieć inną klasyfikacje punktową pliska o pomoc
  5. już z graczami sam mocno się przyjrzałem i doszedłem do tego jak ustawić ich więcej ale jeszcze mam drugie pytanie odnośnie tych punktów,otóż znalazłem te dwa kody i jestem przekonany że są one od punktacji ale te dwa kody są tak głupie że liczą punkty od 10 w dół czyli 10-9-8-7 ...... potrafisz coś na to poradzić żeby punkty były liczone inaczej np.15 za pierwsze a 12 za drugie 11 za trzecie? pokazuje kod niżej GML if stats=0 and !instance_exists(obj_player) { alarm[0]=90 stats=1 ds_list_clear(global.best_this_round) ds_list_clear(global.best) list=ds_list_create() with driver_parent { global.points[player_id]+=(11-place) ds_list_add(other.list,global.points[player_id]) done=false } ds_list_sort(list,false) for (u=0;u<instance_number(driver_parent);u+=1) { with driver_parent { if global.points[player_id]=ds_list_find_value(other.list,other.u) and done=false { ds_list_add(global.best,player_id) ds_list_add(global.best_this_round,player_id) global.place[player_id]=place done=true break; } } } ds_list_destroy(list) } if stats=1 { str="This round" draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,view_wview/2,40,string_width(str)/32,1,0,c_white,0.5) draw_text(view_wview/2,40,str) for (u=0;u<instance_number(driver_parent);u+=1) { draw_sprite(global.char[global.char[ds_list_find_value(global.best_this_round,u)],_sprite],0,20,25+32*u) yy=24+32*u-5 draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,50,yy,1,1,0,c_white,0.5) draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,100,yy,1,1,0,c_white,0.5) draw_text(50,yy,global.player_id[ds_list_find_value(global.best_this_round,u)].place) draw_text(100,yy,(11-global.player_id[ds_list_find_value(global.best_this_round,u)].place)) } } if stats=2 { str="Total" draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,view_wview/2,40,string_width(str)/32,1,0,c_white,0.5) draw_text(view_wview/2,40,str) for (u=0;u<instance_number(driver_parent);u+=1) { draw_sprite(global.char[global.char[ds_list_find_value(global.best,u)],_sprite],0,20,25+32*u) yy=24+32*u-5 draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,50,yy,1,1,0,c_white,0.5) draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,100,yy,1,1,0,c_white,0.5) draw_text(50,yy,global.player_id[ds_list_find_value(global.best_this_round,u)].place) draw_text(100,yy,global.points[ds_list_find_value(global.best_this_round,u)]) } } GML if stats=0 and !instance_exists(obj_player) { var toplist,reference,charlist,tempcharlist,u,i; ini_time=0 ini_character=1 toplist=ds_list_create() reference=ds_list_create() tempcharlist=ds_list_create() ini_open("Topscore.ini") for (u=0;u<7;u+=1) { ds_list_add(toplist,sqrt(ini_read_real(string(room)+","+string(global.difficult)+string(ini_time),string(u),0))) ds_list_add(reference,sqrt(ini_read_real(string(room)+","+string(global.difficult)+string(ini_time),string(u),0))) ds_list_add(tempcharlist,sqrt(ini_read_real(string(room)+","+string(global.difficult)+string(ini_character),string(u),0))) } ds_list_add(toplist,time) ds_list_add(reference,time) ds_list_add(tempcharlist,global.char[7]) ds_list_sort(toplist,true) charlist=ds_list_create() for (u=0;u<8;u+=1) { value=ds_list_find_value(toplist,u) index=ds_list_find_index(reference,value) ds_list_add(charlist,ds_list_find_value(tempcharlist,index)) } ini_section_delete(string(room)+","+string(global.difficult)+string(ini_time)) ini_section_delete(string(room)+","+string(global.difficult)+string(ini_character)) var i; i=0 for (u=0;u<8;u+=1) { if ds_list_find_value(toplist,u)>0 { ini_write_real(string(room)+","+string(global.difficult)+string(ini_time),string(u+i),power(ds_list_find_value(toplist,u),2)) ini_write_real(string(room)+","+string(global.difficult)+string(ini_character),string(u+i),power(ds_list_find_value(charlist,u),2)) } else {i-=1} } ds_list_destroy(toplist) ds_list_destroy(charlist) stats=2 } if stats=1 or stats=2 { var _time; draw_set_font(font1) str="Highscore" draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,view_wview-100,20,string_width(str)/32,1,0,c_white,0.5) draw_text(view_wview-100,20,"Highscore") draw_set_font(font2) str="Track - "+string(global.map[room,_name]) draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,view_wview-100,56,string_width(str)/32,1,0,c_white,0.5) draw_text(view_wview-100,56,str) str="Character - "+string(global.char[global.char[7],_name]) draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,view_wview-100,92,string_width(str)/32,1,0,c_white,0.5) draw_text(view_wview-100,92,str) var diff; if global.difficult=0{diff="Easy"} if global.difficult=1{diff="Medium"} if global.difficult=2{diff="Hard"} str="Difficulty - "+diff draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,view_wview-100,128,string_width(str)/32,1,0,c_white,0.5) draw_text(view_wview-100,128,str) for (u=0;ini_read_real(string(room)+","+string(global.difficult)+string(ini_time),string(u),0)>0;u+=1) { yy=12+u*32 if u=7 { if sqrt(ini_read_real(string(room)+","+string(global.difficult)+string(ini_time),string(u),0))=time{yy+=13} else{exit;} } _time=sqrt(ini_read_real(string(room)+","+string(global.difficult)+string(ini_time),string(u),0)) if time=_time{draw_sprite_ext(spr_l_mask,0,100,yy+7,7,1,0,c_white,0.5)} draw_sprite(global.char[sqrt(ini_read_real(string(room)+","+string(global.difficult)+string(ini_character),string(u),0)),_sprite],0,20,yy+16) set_time(_time) draw_time(50,yy-4) } }
  6. otóż znalazłem w necie fajny "example" do mario_kart pobrałem go i pozmieniałem na bolidy porche supercup ale nie potrafiłem ustawić tak żeby bolidy po dojechaniu do mety miały inną punktację niż ta którą posiada gra czyli za pierwsze miejsce 10, za drugie 9 itd....... próbowałem również dodać więcej bolidów żeby nie jeździły tylko 8 a np. 12 ale wyskakiwał jakiś dziwny błąd w obj_camera i obj_hud pomimo że w kodzie pozmieniałem w tym miejscu gdzie global.player to ustawiłem z 7 na 10(nie licząc gracza) o oto brzmi moje pytanie mógłby ktoś zobaczyć ten przykład i postarać się "przerobić" te dwa wyżej pisane błędy albo wytłumaczył w jaki sposób to zrobić? oto link mario_kart
  7. mogę zrobić ci przykład :rolleyes: jeśli chcesz pisz
  8. wie ktoś może jak zrobić granice wioski lub królestwa tak jak w The Settlers IV?
  9. on ma racje że ten kod dziwnie wygląda tak jakbyś go nie do końca napisał albo coś to jest na pewno to SPRAWDŹ
  10. spróbuj nadać każdemu okrętowi miejsce(1st,2nd,3,rd) pamiętaj że ten obiekt co punkty liczy musi być w każdym roomie(pokoju)
  11. już powoli jarze o co chodzi ale jednak przydałby się przykład dzięki Opisek :rolleyes:
  12. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: xD chodziło mi o to że jeżeli path się rozpocznie i mój bot przejedzie ten path to path_end(zakończy się path)i będzie wybierany losowo (random = path_start = rai1) bo mi chdzi o to że po zakończeniu tego patha(wystartuje i dojedzie do końca)to żeby następny był wybierany losowo
  13. oo dobry pomysł a jak ja robię jeszcze tak jak w Formule1 jest klasyfikacja kierowców ale też klasyfikacja konstruktorów to też w ten sam sposób czy nie? :krider:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...