Skocz do zawartości

PatrykPlayingPOLSKA

Użytkownicy
  • Postów

    208
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA przyznał(a) reputację dla gnysek w Temat zbiorczy na drobnostki   
    @PatrykPlayingPOLSKA Bo ten switch nie jest w żadnej funkcji? On się wykonuje tylko w momencie wczytania strony, a nie non-stop. To nie game maker, że masz ciągle step event Jeśli chcesz go ponownie wywołać, wsadź go w którąś z funkcji.

    https://jsfiddle.net/gnysek/z4w9ncpy/4/ - tu masz działające rozwiązanie
  2. Super (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA otrzymał(a) reputację od Penguin w Reagowanie obiektu na dźwięk   
    Jest taki asset na yoyo, LINK ,spróbuj z niego zaczerpnąć.
  3. Super (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA otrzymał(a) reputację od Wojo w GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja   
    Mnie śmieszy.
    x
  4. Super (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA przyznał(a) reputację dla szpaq99 w Galeria Grafik   
    Marian Janusz Paździoch!
  5. Super (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA przyznał(a) reputację dla Penguin w Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?   
  6. Lubię (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA otrzymał(a) reputację od Uzjel w Temat zbiorczy na drobnostki   
    To bardzo łatwe,sprawdzasz czy x,y twojej postaci jest na danym obj_woda,jeżeli tak wtedy  movement_speed=/2
    Najlepszą do tego funkcją bedzie place_meeting.
  7. Lubię (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA otrzymał(a) reputację od Penguin w Temat zbiorczy na drobnostki   
    To bardzo łatwe,sprawdzasz czy x,y twojej postaci jest na danym obj_woda,jeżeli tak wtedy  movement_speed=/2
    Najlepszą do tego funkcją bedzie place_meeting.
  8. Lubię (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA otrzymał(a) reputację od I am vader w Temat zbiorczy na drobnostki   
    To bardzo łatwe,sprawdzasz czy x,y twojej postaci jest na danym obj_woda,jeżeli tak wtedy  movement_speed=/2
    Najlepszą do tego funkcją bedzie place_meeting.
  9. Haha (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA przyznał(a) reputację dla Wojo w Galeria Grafik   
    On wcale tak nie napisał.. 
  10. Super (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA przyznał(a) reputację dla Penguin w Galeria Grafik   
    (To jest żaba).

  11. Lubię (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA otrzymał(a) reputację od Uzjel w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Ja od dłuższego czasu bawię się w JS,oto co wykonałem dziś w szkole gdy miałem wolny czas    Jakby ktoś był ciekawy,mogę podesłać kod.
  12. Super (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA przyznał(a) reputację dla JoMociek w Dungeon Survivor   
    Tak, jest szansa na zatrutą wodę.
    Nad grą jest jeszcze trochę pracy, to fakt
    Ale to wciąż wersja demonstracyjna.
    Teraz co 20 dni schodzi się coraz niżej w lochy, na razie  po 20 dniu schodzi się do dawnych Krasnoludzkich podziemi
    Jest więcej rzeczy do craftowania, możliwość znajdywania drewna, liny, taboretu, pieczenia jedzenia, wykonywania zadań od
    Krasnoludów...
    Ogólnie bardzo się staram ^^
    I dziękuję za wszystkie miłe słowa, a co do uwag, postaram się poprawić
    Będę okienka CAŁKOWICIE przebudowywał... Przynajmniej się postaram <3
    Za niedługo wrzucę kolejny update
     
  13. Haha (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA otrzymał(a) reputację od Uzjel w Galeria Grafik   
    Pierwsze co mi przyszło na myśl gdy to zobaczyłem to Taco Hemingway  
    Bardzo ładne. 
  14. Super (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA przyznał(a) reputację dla PsichiX w Javascript inkrementacja   
    to dziala tak samo jak w kazdym innym jezyku: jesli deklarujesz zmienna wewnatrz funkcji to istnieje ona tylkona czas wywolania tej funkcji, a wiec za kazdym kliknieciem wolasz myFunction(), a w niej masz lokalnie zainicjowanie zmiennej z wartoscia == 0 i nastepnie inkrementacja, to mozna uproscic do:
    // z: var a = 0; a++; //do: var a = 1; a wiec to, co musisz zrobic to wyciagnac te zmienna poza funkcje, zeby byla widoczna w calym programie, a wiec:
    <!DOCTYPE html> <html> <body> <button type="button"> <center> <p id="demo" onclick="myFunction()">Klikaj</p> </center> </button> <script type="text/javascript"> var a = 0; function myFunction() { a++; document.getElementById("demo").innerHTML=a; } </script> <b> </body> </html>  
  15. Lubię (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA przyznał(a) reputację dla Penguin w Galeria Grafik   
    (Mimikyu)
  16. Lubię (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA przyznał(a) reputację dla I am vader w Średnik po zmiennej   
    Większość języków wymaga użycia średników do zakończenia wyrażeń. Game Maker nie, dlatego użycie średników jest opcjonalne. Używanie ich jest gestem dobrej woli i utrzymania estetyki kodu oraz nie odzwyczajenia się od wymagania średników w innych językach. Poleca się pamiętać o średnikach, bo to po prostu dobra praktyka.
  17. Haha (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA przyznał(a) reputację dla Wojo w Tutaj zostawiaj reputację   
    Jest taki super, że gdyby był kobietą to bym się z nim ożenił
  18. Super (+1)
    PatrykPlayingPOLSKA przyznał(a) reputację dla Ranmus w Zmiany kadrowe   
    Dnia dzisiejszego, po ponad prawie 16 latach piastowania tej funkcji, postanowiłem ostatecznie pożegnać się ze stanowiskiem głównego administratora. Od dzisiaj do grona adminów powrócił Gnysek i razem z Uzjelem będą prowadzić serwis. Formalne prawa własności prawdopodobnie także przekażę Gnyskowi, gdyż to on będzie ponosić koszta techniczne związane z utrzymaniem serwisu. A ja? Cóż, póki co pozostaję technicznie jednym z adminów i ta ranga, na rzecz zwykłego użytkownika, zostanie mi zniesiona za jakiś czas.
     
    Nowej ekipie życzę wytrwałości w tworzeniu serwisu. Wytrwałości, której niestety zabrakło mi w okresie zeszłych kilku lat.
     
    Dziękuję wszystkim użytkownikom za wspólnie spędzone chwile i gratuluję cierpliwości w użeraniu się ze mną. :) O gmclanie nie zapominam i mam zamiar służyć pomocą i dobrą radą, a jak mi starczy czasu, to może jeszcze z Wami posiedzę.
     
    Szczególne podziękowania składam zaś  użytkownikowi @new_user za ten nostalgiczny wpis w shoutboxie, który dał mi tchnienie by jeszcze raz coś z tym zrobić oraz uświadomił, że pora ustąpić miejsca.
     
    ps. Spokojnie, strona portalu wróci zapewne na dniach, gdyż sprzężenie z nowym forum nie jest trudne, ale trzeba jeszcze trochę prac konserwacyjnych przeprowadzić.
     
    Jeszcze raz dzięki!
     
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...