Hej mam 4 muzyczki jak zrobić aby działało to tak 2 pierwsze są tylko wtedy gdy gracz nie atakuje lub nie jest atakowany dwie ostatnie gdy gracz jest atakowany lub sam atakuje.
Zawsze według kolejności track0 potem track1 w przypadku 2 tak samo track2 potem track4.
i żeby to się odtwarzało cały czas a gdy zmieni status na w bitwie to wtedy będzie cały czas grać zestaw nr2.
Mapa nie musi być tak wielka. Wystarczy 1920x1080 i przesuwanie obiektów/tła zamiast widoku
Co do robienia czegoś turowo, czy jedno po drugim:
// create
round = -1;
round_time = 100;
// step
if (round == 1) {
if (round_time > 100) {
/// jakieś dowolne akcje
round_time--;
} else {
round++;
round_time = 100;
}
} elseif (round == 2) {
...
/// kod jak wyżej
} elseif (round == 99) { // oczywiscie moze byc mniej
round = -1; // konczymy wykonywanie akcji
}
// wyzwolenie rund z dowolnego obiektu, np. event klawisza albo myszki:
obj_rounds.round = 1;
Oczywiście w GM8, zamiast -- i ++ piszemy -= 1 i +=1, ale używanie GM 8 to jak używanie Windowsa 95. Nie tylko nie zalecamy, ale jego nie da się już aktywować, więc mam prawo przypuszczać, że używasz pirata i nie jest to do końca legalne... nie chcemy być złośliwi i tego zgłaszać służbom, ale bądź ostrożny.