Skocz do zawartości

exide

Użytkownicy
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Lubię (+1)
    exide otrzymał(a) reputację od Uzjel w Odtwarzanie muzyki   
    Hej mam 4 muzyczki jak zrobić aby działało to tak 2 pierwsze są tylko wtedy gdy gracz nie atakuje lub nie jest atakowany dwie ostatnie gdy gracz jest atakowany lub sam atakuje.
    Zawsze według kolejności track0 potem track1 w przypadku 2 tak samo track2 potem track4.
    i żeby to się odtwarzało cały czas a gdy zmieni status na w bitwie to wtedy będzie cały czas grać zestaw nr2.
     
    używam GameMaker Studio 2 Trial
  2. Super (+1)
    exide przyznał(a) reputację dla gnysek w system ataku salwami oraz mapy   
    Mapa nie musi być tak wielka. Wystarczy 1920x1080 i przesuwanie obiektów/tła zamiast widoku
     
    Co do robienia czegoś turowo, czy jedno po drugim:
    // create round = -1; round_time = 100; // step if (round == 1) { if (round_time > 100) { /// jakieś dowolne akcje round_time--; } else { round++; round_time = 100; } } elseif (round == 2) { ... /// kod jak wyżej } elseif (round == 99) { // oczywiscie moze byc mniej round = -1; // konczymy wykonywanie akcji } // wyzwolenie rund z dowolnego obiektu, np. event klawisza albo myszki: obj_rounds.round = 1; Oczywiście w GM8, zamiast -- i ++ piszemy -= 1 i +=1, ale używanie GM 8 to jak używanie Windowsa 95. Nie tylko nie zalecamy, ale jego nie da się już aktywować, więc mam prawo przypuszczać, że używasz pirata i nie jest to do końca legalne... nie chcemy być złośliwi i tego zgłaszać służbom, ale bądź ostrożny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...