Skocz do zawartości

Skull

Użytkownicy
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Skąd
    Śląsk
  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Głównie programowanie w takich językach jak C++ oraz Java.

Osiągnięcia Skull

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Skull

    Jasny materiał

    UP. +1 Tzn. przez bibułę powinno mocniej świecić, i wgl fajna jest :D .
  2. Skull

    Jasny materiał

    A może użyjesz bibuły? Ja używałem jej przy robieniu lampionu ^^
  3. Skull

    "Wymiary" w grach 3D

    Tak. Ostatnio pytanie, czyli jeśli będę się bawił w tworzeniu modeli 3D, to jest to obojętne jakie wymiary będzie miał obiekt?
  4. Skull

    "Wymiary" w grach 3D

    A czy jeśli model w jednej grze ma wymiary 3000, 6000, 8000 ; a w innej np. 10, 15, 7, to ma to jakiś wpływ na wydajność gry czy coś w tym rodzaju? Czy to nie wpływa na to, ponieważ występuje te skalowanie ?
  5. Skull

    "Wymiary" w grach 3D

    Ok. A w końcu jakie są te wymiary y? 10, 50, 3000 pikseli czy jak to jest ?
  6. Skull

    "Wymiary" w grach 3D

    Zawsze mnie to zastanawiało i nigdzie nie potrafiłem znaleźć na to odpowiedzi. Otóż jak w grafice 3D mamy trzy osie, to np. jeśli tworzymy jakiś model, np. postaci, to jakiej ona jest wielkości w osi y ? 100, 200 pikseli? Jak to się mierzy ? W Gothicu widać że postać jest zbudowana jakby z trójkątów, a te nowsze gry już posiadają modele, które są lepiej zrobione, to się wiąże z tym jakiej wielkości jest model?
  7. Skull

    To The Moon

    Polecam, szczególnie jak teraz jest już wydana polska wersja :)
  8. Tak. Reszta jej ciała... No wiadomo jest pocieniowana i wgl :D Te włosy tak jakby nie pasują. Pokaż to jakiejś osobie, która nie jest związana z grafiką czy z grami to prawdopodobnie to samo Ci powie :)
  9. @UP +1 @Szmalu I na litość boską, zmień jej te włosy
  10. Ładne czołgi, nie powiem :). Zrobione w 24h czy dopiero po czasie ?
  11. Nope. I tak nie wyjdzie .-.
  12. A, to przepraszam za pomyłkę, ale gnysek, to czemu na zdjęciach jest czarne? Można to zmieniać? Bo nie miałem jeszcze styczności z wersją studio.
  13. Różnica tkwi w kolorach interfejsu, 8.1 ma biały, a studio czarne. A tak na serio to nawet sądząc po nazwie można się domyślić, że studio raczej ma większe możliwości niż zwykły, choćby tu wspomniana przez Ciebie konwersja na inne platformy :). Poczekaj na starych pryków tego programu, powiedzą Ci dokładniej na czym polega różnica. W każdym razie mi aktualnie wystarcza wersja 8.1 :)
  14. No chyba że tak. Do tej pory jak bawię się gm to masz rację, tych obiektów było by... masa. Ale jeśli chodzi o "czysty kod" to klasy i heja :)
  15. Wiesz, zależy kto jak pracuje. Ja w GM długo nie siedzę, ale w Javie lub C++ prosto byłoby coś takiego zrobić, wystarczy się pobawić z hierarchią klas i dziedziczeniem, ale za to jaka potem kontrola nad wszystkim ! W GM raczej coś takiego nie wypali :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...