Skocz do zawartości

ozone15

Użytkownicy
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

Osiągnięcia ozone15

Cadet

Cadet (3/13)

0

Reputacja

  1. ozone15

    EvoNet

    tak? po prostu uznałem, że nie ma sensu dalej pracować w tej społeczności BTW i wcale nie zaginąłem, dałem sobie po prostu spokój EDIT#1 i widzę że to też padło, normalka pracuję nad czymś innym, chociaż w tym kontekście, takie połączenie STEAM z Origin i Battlelog ale więcej info już nie z tego konta, do widzenia :)
  2. ozone15

    Top Hat

    witam, grafika ładna, mechanika też, tylko A.I. widzę, że leży i kwiczy...mam nadzieję, że to choroby wieku dziecięcego ;] 4.7/5 ode mnie :)
  3. Fox graphics are very nice, same backgrounds in Foxkeh: Rainbow Friends. I'm very impressed, hold so forth.
  4. Hmmm...gra taka sobie, nie zagłębiałem się. Brakuje mi tutaj jakiegoś wprowadzenia, co do błędów, to postacie się czasami zacinają, po strzale z shotgun'a wylatuje kilka łusek, co jest chyba dziwne. Jeszcze jedno: z odległości można wybić każdego ze strażników, a oni nie reagują. Wojzax - wiem, że stać Cię na lepszą grafikę Ogólna ocena - 5/10 P.S. Przydało by się napisać, że muzyka jest z Far Cry 2
  5. wydaje mi się, że to: GML global.link = global.alink global.name = global.aname powinno być w alarmie wywoływanym po kliknięciu na przycisk, ale pewności 100% nie mam 2. sprawa - step obiektu obj_dl GML if global.download = false { sprite_index = DL } else if global.download = true {sprite_index = DL_empty} nie potrzebujesz po else if'a, wystarczy GML if global.download = false { sprite_index = DL } else {sprite_index = DL_empty} EDIT sorry, nie zauważyłem daty post'a
  6. w końcu chwila spokoju...dzięki Bedziom że stanąłeś po mojej stronie
  7. ja też sciągałem z tego mirrora i jak widać nie było
  8. akurat shooting range zostało dodane przeze mnie zobacz sobie czy w oryginalnym Game Cave Effects Engine jest coś takiego jak "shooting range" i "physic example"
  9. Złe wrażenie...nie umiecie wybaczać błędów?
  10. Wiecie, że można robić kilka projektów jednocześnie a GECO do trudnych nie należał(w sumie powinno być nie należy bo projekt jest wciąż otwarty). Większość wszystkich gier jakie tu zapowiadałem działała na wczesnych wersjach tego silnika.Pisaliście też, że grafika się Wam nie podoba - twórca zawsze jest bogiem, wszystko może zmienić - i tak też się stanie. Cały czs pytacie o te 11 miesięcy. Przecierz wiadomo, że pisze się jak się ma wenę, czas oraz chęci. Nie pisaliśmy tego non-stop!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...