Skocz do zawartości

Cordoba

Użytkownicy
  • Postów

    453
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cordoba

  • Urodziny 17 Października

Informacje

  • Team
    Cordoba's

O mnie

Osiągnięcia Cordoba

Forum Veteran

Forum Veteran (6/13)

0

Reputacja

  1. Cordoba

    NIGHTHAW-X3000

    nikas, zj*bie, ######sta robota, szacun, grałby.
  2. Jaklub jak zwykle trzyma poziom i wrzuca kolejną produkcję bardzo wysokiej klasy, zawsze z przyjemnością grywam z Twoje gierki, szacuneczek i czekam na kolejne wysokiej klasy tytuły, bo Ty tylko takie umiesz :)
  3. Tytuł: Monopoly Gatunek: Planszowa Opis: Grę zrobiłem dla mnie i dla mojej dziewczyny z racji gdyż nie mieliśmy planszy monopol to postanowiłem zrobić ją sam za pomocą GM 8.0, gra umożliwia grę w monopola bez żadnych zasad i ograniczeń zasadę ustalamy sami tak jak to ma miejsce podczas zwykłej gry planszowej, wszystko właśnie było robione z myślą o tym by to właśnie tak to miało wyglądać. Za pomocą prawego klawiszu ustalamy wszystkie opcje, środkowym klawiszem usuwamy banknoty, pionki itp, lewym klawisze przesuwamy banknoty itp. Z obracamy banknot X przywracamy do tej samej pozycji. Grę udostępnia z racji gdyż ktoś też może sobie kiedyś z niej skorzystać. :) Download: https://gmclan.org/up6767_4_monopoly.html Rozmiar pliku: 5586KB Autorzy: Programowanie: Cordoba Fabuła: - Grafika: Internet Muzyka: - Screeny: https://gmclan.org/uploader/6767/fsdfsdf.png
  4. W dobie współczesnego internetu 120 MB to nie dużo, jednakże wrzuciłeś grę na limitowany hosting co jest błędem. Polecam speedyshare.com, jeżeli tam wrzucisz grę to zchęcią w nią zagram. W innym razie wybacz, ale nie chce mi się czekać 10/20 minut na pobranie gry, która zapewne w niedługim czasie wyląduje w koszu.
  5. Cordoba

    MemorY

    Przepraszam, że nawiąże do tegoż tematu, ale tyle osób mnie obrażało, iż jestem sceptyczny co do tego projektu.. Ale jak widzę ni słychu ni widu :) A Ja wciąż czekam na demo, aby móc wypowiedzieć się subiektywnie na temat tejże gry ;)
  6. Cordoba

    MemorY

    Anty, zabawne jest to, że nazywasz mnie dzieciakiem nie wiedząc ile mam lat, a swoją opinię opierasz tylko i wyłącznie na tym, iż wyraziłem odmienne zdanie w stosunku do reszty.. Świadczy to o Tobie z pewnością jak najlepiej.. Po prostu nie chwalę dnia przed zachodem słońca i wolę poczekać na jakieś demo. Nie prawda, to, że zobaczyłeś dwa moje posty i wysnuwasz taką teorię na temat mojej osoby jest trochę niedorzeczne. Pomijając tę wszystkie zarzuty co do mojej osoby, chciałem dodać jeszcze, że czekam na demo i mam nadzieję, że będę mógł pisać o grze w samych superlatywach.
  7. Cordoba

    MemorY

    Wszyscy zachwalają tę grę, Ja zaś jestem sceptyczny. Dopóki nie zobaczę dema nic konstruktywnego na temat tejże gry nie będę w stanie powiedzieć. Grafika wydaję się być niezbyt skompilowane do odwzorowania, zaś opis tejże gry wdaję się być tłumaczony za pomocą translatora google.
  8. Niekoniecznie się z Tobą zgodzę, zauważ jak zrealizowane jest lądowanie chociażby w DSJ, im dalej tym trudniej wylądować i to jest jak najbardziej prawidłowe. Jak dla mnie zdecydowanie trudniejszy powinien być system lotu (tak jak jest w rzeczywistości), a jeżeli lądowanie, gdyż lądowanie to tak naprawdę dużo prostsza sztuka do wypracowania, a jeżeli technika lotu.
  9. Gra jak dla mnie nie grywalna. Przede wszystkim należy powiększyć grafikę tak, aby dało się cokolwiek zobaczyć. Ponadto nie ogarniam tego systemu lądowania, bo nawet jeśli skoczek upadnie to powinno mu się obniżać noty sędziowskie, a nie wyjeżdżać z dyskwalifikacją. Co do tego lądowania jeszcze to zdecydowanie powinno być ono łatwiejszym elementem, gdyż większość skoków kończy się upadkiem, a to raczej mało realne i z pewnością nie zachęca to do dalszej gry (przynajmniej w moim wypadku). Na koniec chciałem zauważyć niemiłosierne przycinki podczas gry co raczej nie jest winną mojego komputera, gdyż z nie takimi tytułami sobie spokojnie radzi.
  10. Śmieszy mnie Twoje podejście do tematu, tym bardziej, iż propozycja nie wydaję być się zła, bo idąc Twoim tropem myślenia równie dobrze można stwierdzić, iż 90% osób nie zrobi Ci grafiki za darmo, a Graczoholik wyszedł z ciekawą propozycją przedstawił to co potrafi, a bez wątpienia coś potrafi i grzecznie i kulturalnie spytał czy ktoś by był chętny na taki układ, a Ty jak nie wiadomo kto bezczelnie zaczynasz rzucać zabawnymi tekstami typu: "Oj oj dawaj kasę to zrobię Ci symulator kamień, papier, nożyce"
  11. na moim super lapku 60 FPS bez zmienię.
  12. Cordoba

    Galeria Grafik

    Chell, przesadzasz, bo jeśli już twarze troszeńkę lepsze by być mogły, ale z twierdzeniem, że rysunki 'dużo zyskają' zgodzić się nie mogę, gdyż poziom niemalże każdej pracy propy jest na takim poziomie, że ciężko tu o jakikolwiek progres. :D
  13. Wystarczy tylko w obiekcie (w tym który ma poruszać się w prawo) zaznaczyć persistent. Opcja ta znajduję po otworzeniu obiektu po lewej stonie tuż pod "Depth"
  14. Zamiast klocka, proponuje użyć irandom_range do zmieniania pozycji klauna.
  15. Cordoba

    Galeria Grafik

    http://www.youtube.com/watch?v=YV78WY-6Dl4 To jeszcze lepsze i ten 'teledysk' :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...