Skocz do zawartości

Axer

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Axer

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Axer

    Edengrad

    Być może, jeszcze zobaczymy co da się zrobić. Jednak należy pamiętać, że nie wszystko warto robić w tego typu grach.
  2. Axer

    Edengrad

    Przepraszam za podwójny post, ale chciałem oświadczyć że na blogu ( http://edengrad.pl ) znajduje się nowa notka. (Ach, nie ma to jak taki oficjalny styl :D)
  3. Axer

    Edengrad

    Co do Verdanu, był to projekt, który po prostu miał być przeznaczony od początku (o ile dobrze się orientuje) na sprzedaż, więc to trochę inna kategoria. O szczegóły to Boro Casso się trzeba zapytać. Cze Dawka :P
  4. Axer

    Edengrad

    Może i tak, ale pożyjemy zobaczymy.
  5. Axer

    Edengrad

    Nie za dobrze, ale wystarczy pomyśleć. Przed nami wakacje, a w nie na pewno kilka osób pojedzie sobie wypocząć, a wiadomo, że wtedy inaczej się pracuje. Mało kto wie, kiedy i gdzie wyjedzie, więc zawsze może być jakaś okoliczność która zdecyduje właśnie o dacie premiery, więc teraz na pewno nie jestem w stanie powiedzieć.
  6. Axer

    Edengrad

    Nie mamy żadnej daty wydania jakiejkolwiek wersji, grywalnej czy też nie. Jak pisałem, presja czasu bardzo źle działa, więc gdy uznamy że czas nadszedł, to na pewno to ogłosimy.
  7. Axer

    Edengrad

    Nie chciałbym się wtrącać, ale to temat o Edengradzie :) Każdy z naszego zespołu grał w Margonem, chociażby przez chwilkę, i wiemy, czego robić nie mamy. Co do grafiki. Będziemy pewnie kierować się w bardziej "mroczniejszy" klimat, bo wiadomo że grafiki z rpg makera mają bajkowy klimat. Graficy starają się robić wszystko szczegółowo. Wiemy, że nie ma gdzie się spieszyć, nikt nas nie goni, a presja czasu ma bardzo negatywne działanie na zespół :)
  8. Axer

    Edengrad

    Nikt niestety nie jest idealny, jestem też człowiekiem i mylić się mogę, prawda? :) Nie wiem jak jest z projektami na forum, i nie obchodzi mnie to. Nie patrzymy na to, co wypala a co nie, skupiamy się na swojej robocie.
  9. Axer

    Edengrad

    Witam, jestem jednym z członków ekipy owego projektu. Widząc, co wypisujecie mam wrażenie że nic nigdy wam się nie podoba. Pan Jaklub jak sądze po jego wypowiedzi chyba jest sceptycznie nastawiony do gier na tym forum. Nie wiem, jak tutaj jest ale my nie jesteśmy raczej byle dzieciakami którzy chcą zrobić super grę w tydzień. Grafika może przypominać właśnie grafikę z rpg makera, ale nie będę się na ten temat wypowiadał. Od grafiki mamy innych ludzi, i wiem że działają oni w pocie czoła. Nazwy itemów, potworów i innych rzeczy tego typu? Zapewniam, że wszystko co było wymienione wyżej, jest testowe. Nasz zespół zawiera dużo osób, a każda czynność jaką wykonujemy (przykładowo wymyślenie i nazwanie umiejętności) konsultujemy z całym zespołem, dzięki czemu wychodzą na pewno lepsze efekty, aniżeli gdyby siedziała przy tym jedna osoba i wymyślała, jak to czasem bywa. Każdy z nas dysponuje wyobraźnią, nie są to przypadkowe osoby, które się jakoś nawinęły. Broń Boże! Sami mówicie, że musi być oryginalnie. My o tym doskonale wiemy, i zapewniam że nigdy nas nie naszedł pomysł, by nazwać nasze kochane potworki "Krwiopijca", "Wilk" czy inne nietoperze. Z doświadczenia wiem, że takie coś po prostu ogłupia graczy. Mamy swój sposób na wszystko, więc powiem że nie macie się o co obawiać, bo każdy z nas wie, że wszystko co robimy musi być orginalne więc nie musicie się w tej kwestii obawiać. Cieszę się, że komuś się spodobało. Pochlebne opinie na pewno działają pozytywnie na całą ekipę. Polacy mają tendencje do krytykowania wszystkiego, chociażby gdy im się jakiś mały szczegół nie spodoba. Wiem, że gdy przyjmuje się krytykę może to pomóc, ale gdy wszyscy mają gdzieś to, w co ty wkładasz całe swoje siły to potrafi to być dołujące i wpływa negatywnie na człowieka. Wracając do tematu, jak już mówiłem od fabuły, i tych mniejszych rzeczy mamy bardzo dobrych ludzi. Wiem, że wychwalam nasz zespół, ale wiem, że na tych ludziach mogę zawszę polegać, i że wiedzą co robią. Powtórzę(znów) jeszcze raz, każdy aspekt gry jest omawiany przez cały zespół, co skutkuje lepszym efektem, niż gdy robi to jedna osoba. Pozdrawiam :)
  10. Willkommen in GMClan! :D

×
×
  • Dodaj nową pozycję...