Skocz do zawartości

LionX Dagger

Użytkownicy
  • Postów

    1 214
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie

O mnie

Ostatnie wizyty

18 971 wyświetleń profilu

Osiągnięcia LionX Dagger

Master of Posts

Master of Posts (9/13)

3

Reputacja

  1. LionX Dagger

    Galeria Grafik

    taka tam wizualizacja w blenderze testowałem sposób na szybki level desing w blenderze jeden z minusów jest to że ten sposób nie korzysta z atlasów więc korzysta z wielu materiałów dokładnie to jeden materiał na jedną texture małym plusem jest to że te textury są ogólnego użytku więc mogą zostać użyte więcej niż raz na różne modele 0001-1020.mp4
  2. LionX Dagger

    Galeria Grafik

    taki tam przerobiony startowy screen z legend of zelda na nes
  3. LionX Dagger

    Galeria Grafik

    Rekino ludzi takie prawie low-poly ale bardziej medium-poly 3634:tris 64x64:tex
  4. dlatego tylko niby a nie jak w nes
  5. https://gmclan.org/uploader/634/Repeal.rar ctrl-strzał space-skok arrows- celowanie i bieg f4- fullscreen
  6. Interesuje mnie jedynie ilość nie zakrytego tła Na razie liczę to w taki mało dokładny i mało optymalny sposób za pomocą niewidzialnych instansów (Tu widzialne to te białe kwadraciki które przy kolizji z kolorem są kasowane)
  7. Zdecydować nie zdecydowałem, zrobiłem jak umiałem nie znaczy że dobrze pytanie tylko jak ten sposób sprawdzi się na znacznie słabszym androidzie Muszę jeszcze spróbować tą metodę z gridem choć szczerze nie za bardzo wiem jak się za to zabrać zwłaszcza że tak to nazwę obszar zakrycia jest nieregularny
  8. Nie to będzie gra na androida ogólnie po przeczytaniu Jakluba zrobiłem masę małych instaców 8x8 które robią za pixele sposób nie idealny i średnio dokładny ale na pc działa i jak na razie chyba najszybsza :P Obliczane ma być po levelu ale get pixel w ekranie 800x600 dwiema funkcjami "for" zwiesza gre na ponad minute
  9. Może i prawda jednak to dalej bardzo dużo jak nie tyle samo obliczeń plus zużyje więcej pamięci No nic spróbuje obu metod ale żadna nie wydaje się specjalnie szybka
  10. Tablica miał by daj my na to 640 na 480 co to całkiem spora tablica :P fajnie było by gdyby właśnie zrobić zrzut ekranu do sprite za pomocą funkcji sprite_add_from_screen() i w nim sprawdzić ilość danego koloru ale nie wydaje mi się by istniał do tego jakaś funkcja Może jakoś za pomocą surfaców by się dało ale też nie mam pojęcia jak
  11. Witam czy istnieje sposób na sprawdzenie np. procentowo ile danego koloru znajduje się na ekranie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...