taka tam wizualizacja w blenderze testowałem sposób na szybki level desing w blenderze jeden z minusów jest to że ten sposób nie korzysta z atlasów więc korzysta z wielu materiałów dokładnie to jeden materiał na jedną texture małym plusem jest to że te textury są ogólnego użytku więc mogą zostać użyte więcej niż raz na różne modele
0001-1020.mp4
Interesuje mnie jedynie ilość nie zakrytego tła
Na razie liczę to w taki mało dokładny i mało optymalny sposób za pomocą niewidzialnych instansów (Tu widzialne to te białe kwadraciki które przy kolizji z kolorem są kasowane)
Zdecydować nie zdecydowałem, zrobiłem jak umiałem nie znaczy że dobrze pytanie tylko jak ten sposób sprawdzi się na znacznie słabszym androidzie
Muszę jeszcze spróbować tą metodę z gridem choć szczerze nie za bardzo wiem jak się za to zabrać zwłaszcza że tak to nazwę obszar zakrycia jest nieregularny
Nie to będzie gra na androida
ogólnie po przeczytaniu Jakluba zrobiłem masę małych instaców 8x8 które robią za pixele sposób nie idealny i średnio dokładny ale na pc działa i jak na razie chyba najszybsza :P
Obliczane ma być po levelu ale get pixel w ekranie 800x600 dwiema funkcjami "for" zwiesza gre na ponad minute
Może i prawda jednak to dalej bardzo dużo jak nie tyle samo obliczeń plus zużyje więcej pamięci
No nic spróbuje obu metod ale żadna nie wydaje się specjalnie szybka
Tablica miał by daj my na to 640 na 480 co to całkiem spora tablica :P fajnie było by gdyby właśnie zrobić zrzut ekranu do sprite za pomocą funkcji sprite_add_from_screen() i w nim sprawdzić ilość danego koloru ale nie wydaje mi się by istniał do tego jakaś funkcja
Może jakoś za pomocą surfaców by się dało ale też nie mam pojęcia jak