Skocz do zawartości

Mr.Protek

Użytkownicy
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Aktywność reputacji

  1. Wow! (+1)
    Mr.Protek otrzymał(a) reputację od gnysek w NecroArcher   
    Dodałem do whishlist. Zapowiada się świetnie! Ta babkowina w sklepie przypomina mi świniaka z Wonder Boya 3 (moja ulubiona gra z dzieciństwa).
     
     

  2. Super (+1)
    Mr.Protek otrzymał(a) reputację od Wojo w Pogromcy Potworów   
    Może to dość zabawne ale po 12 latach od ostatniej wersji z nudów zrobiłem nową wersję. Ostatnie czasy siedzę głównie w Unity i C# i ciekawie było wrócić do programowania w Delphi. Skompilowanie gry ze starego kodu samo w sobie było dość ciekawe bo Delphi się sporo zmieniło i ani mój kod ani komponenty Omega nie chciały działać od tak. Co prawda w przeszłości napisałem własny mini-silnik 3D w Delphi który mógłby śmiało te komponenty Omega zastąpić ale już nie chciało mi się aż tak kombinować więc naprawiłem co trzeba i działa.
     
    Jeżeli chodzi o zmiany:
     
    -Lepsza wydajność, podczas testów stara wersja gry chodziła tragicznie na w miarę nowym laptopie ze zintegrowanym układem graficznym (spadki do 16 klatek), teraz trzyma stałe 30. Z chęcią bym zmienił by gra robiła 60 klatek, ale za dużo różnych zmiennych na stałe liczy rzeczy z 30 klatek i nie chce mi się z tym bawić bo idiotycznie to napisałem 😅
     
    -Polskie znaki wyświetlają się prawidłowo na komputerach z systemem w innym języku niż polski. Zawsze był z tym problem bo gdy odpalałeś grę na angielskim windowsie to ucinało polskie litery i wszystko się rozjeżdżało.
     
    -Dodałem algorytm wyszukiwanie ścieżki i bohater potrafi w końcu omijać przeszkody, no przynajmniej w większości przypadków... 😋
     
    -Sporo grafiki zostało usprawnione, wiele obrazków wyglądało kiepsko bo gra używała mocno skompresowane pliki jpg, teraz sporo plików zostało odnowionych i zapisanych jako png (np. tła podczas walki), aczkolwiek gra dalej używa rozdzielczość 640x480 więc nie ma co się spodziewać cudów.
     
    -Nowa muzyka dla każdej wyspy i podczas starć z wrogami.
     
    -Przebalansowana rozgrywka, zmiany w działaniu przedmiotów i czarów, niższe ceny w sklepach, poprawki SI.
     
    -Na mapie w losowych miejscach można znaleźć klejnoty które dają sporo złota po ich podniesieniu.
     
    -Usprawnienia podczas gry w sieci.
     
    -Różne pomniejsze poprawki o których nie pamiętam gdy teraz to piszę 😅
     
    -Możliwe że do gry zostały dodane jakieś sekrety...
  3. Super (+1)
    Mr.Protek otrzymał(a) reputację od Adriann w Pogromcy Potworów   
    Może to dość zabawne ale po 12 latach od ostatniej wersji z nudów zrobiłem nową wersję. Ostatnie czasy siedzę głównie w Unity i C# i ciekawie było wrócić do programowania w Delphi. Skompilowanie gry ze starego kodu samo w sobie było dość ciekawe bo Delphi się sporo zmieniło i ani mój kod ani komponenty Omega nie chciały działać od tak. Co prawda w przeszłości napisałem własny mini-silnik 3D w Delphi który mógłby śmiało te komponenty Omega zastąpić ale już nie chciało mi się aż tak kombinować więc naprawiłem co trzeba i działa.
     
    Jeżeli chodzi o zmiany:
     
    -Lepsza wydajność, podczas testów stara wersja gry chodziła tragicznie na w miarę nowym laptopie ze zintegrowanym układem graficznym (spadki do 16 klatek), teraz trzyma stałe 30. Z chęcią bym zmienił by gra robiła 60 klatek, ale za dużo różnych zmiennych na stałe liczy rzeczy z 30 klatek i nie chce mi się z tym bawić bo idiotycznie to napisałem 😅
     
    -Polskie znaki wyświetlają się prawidłowo na komputerach z systemem w innym języku niż polski. Zawsze był z tym problem bo gdy odpalałeś grę na angielskim windowsie to ucinało polskie litery i wszystko się rozjeżdżało.
     
    -Dodałem algorytm wyszukiwanie ścieżki i bohater potrafi w końcu omijać przeszkody, no przynajmniej w większości przypadków... 😋
     
    -Sporo grafiki zostało usprawnione, wiele obrazków wyglądało kiepsko bo gra używała mocno skompresowane pliki jpg, teraz sporo plików zostało odnowionych i zapisanych jako png (np. tła podczas walki), aczkolwiek gra dalej używa rozdzielczość 640x480 więc nie ma co się spodziewać cudów.
     
    -Nowa muzyka dla każdej wyspy i podczas starć z wrogami.
     
    -Przebalansowana rozgrywka, zmiany w działaniu przedmiotów i czarów, niższe ceny w sklepach, poprawki SI.
     
    -Na mapie w losowych miejscach można znaleźć klejnoty które dają sporo złota po ich podniesieniu.
     
    -Usprawnienia podczas gry w sieci.
     
    -Różne pomniejsze poprawki o których nie pamiętam gdy teraz to piszę 😅
     
    -Możliwe że do gry zostały dodane jakieś sekrety...
  4. Super (+1)
    Mr.Protek otrzymał(a) reputację od gnysek w Pogromcy Potworów   
    Tytuł: Pogromcy Potworów
     
    Gatunek: RPG
     
    Opis: W grze wcielamy się w postać wojownika, czarodzieja, łowcy lub druida należącego do klanu pogromców potworów. Zwiedzamy świat, wykonujemy zadania i zabijamy potwory za które zdobywamy złoto by potem kupować sobie czary, przedmioty i inne rzeczy które ułatwiają nam pokonywanie wrogów. Naszym głównym celem jest zdobyć cztery antyczne klucze, gdy tego dokonamy będziemy mogli dostać się do grobowca króla demonów i zakończyć jego żywot raz na zawsze.
     
    Download: Kliknij tutaj!
    Rozmiar pliku: 26,6MB
     
    Autorzy:
      Programowanie: Paweł Prokop   Fabuła: Paweł Prokop   Grafika: Paweł Prokop, Ewelina Krzemińska, Hubert Maciejczyk i Inni...   Muzyka: Michał Prokop  
    Wymagania minimalne:
     
    Procesor: 450MHz
    Grafika: 64MB
    Pamięć: 256MB
     












  5. Super (+1)
    Mr.Protek otrzymał(a) reputację od gnysek w Pogromcy Potworów   
    Może to dość zabawne ale po 12 latach od ostatniej wersji z nudów zrobiłem nową wersję. Ostatnie czasy siedzę głównie w Unity i C# i ciekawie było wrócić do programowania w Delphi. Skompilowanie gry ze starego kodu samo w sobie było dość ciekawe bo Delphi się sporo zmieniło i ani mój kod ani komponenty Omega nie chciały działać od tak. Co prawda w przeszłości napisałem własny mini-silnik 3D w Delphi który mógłby śmiało te komponenty Omega zastąpić ale już nie chciało mi się aż tak kombinować więc naprawiłem co trzeba i działa.
     
    Jeżeli chodzi o zmiany:
     
    -Lepsza wydajność, podczas testów stara wersja gry chodziła tragicznie na w miarę nowym laptopie ze zintegrowanym układem graficznym (spadki do 16 klatek), teraz trzyma stałe 30. Z chęcią bym zmienił by gra robiła 60 klatek, ale za dużo różnych zmiennych na stałe liczy rzeczy z 30 klatek i nie chce mi się z tym bawić bo idiotycznie to napisałem 😅
     
    -Polskie znaki wyświetlają się prawidłowo na komputerach z systemem w innym języku niż polski. Zawsze był z tym problem bo gdy odpalałeś grę na angielskim windowsie to ucinało polskie litery i wszystko się rozjeżdżało.
     
    -Dodałem algorytm wyszukiwanie ścieżki i bohater potrafi w końcu omijać przeszkody, no przynajmniej w większości przypadków... 😋
     
    -Sporo grafiki zostało usprawnione, wiele obrazków wyglądało kiepsko bo gra używała mocno skompresowane pliki jpg, teraz sporo plików zostało odnowionych i zapisanych jako png (np. tła podczas walki), aczkolwiek gra dalej używa rozdzielczość 640x480 więc nie ma co się spodziewać cudów.
     
    -Nowa muzyka dla każdej wyspy i podczas starć z wrogami.
     
    -Przebalansowana rozgrywka, zmiany w działaniu przedmiotów i czarów, niższe ceny w sklepach, poprawki SI.
     
    -Na mapie w losowych miejscach można znaleźć klejnoty które dają sporo złota po ich podniesieniu.
     
    -Usprawnienia podczas gry w sieci.
     
    -Różne pomniejsze poprawki o których nie pamiętam gdy teraz to piszę 😅
     
    -Możliwe że do gry zostały dodane jakieś sekrety...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...