-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
4
Aktywność reputacji
-
Mr.Protek otrzymał(a) reputację od gnysek w NecroArcher
Dodałem do whishlist. Zapowiada się świetnie! Ta babkowina w sklepie przypomina mi świniaka z Wonder Boya 3 (moja ulubiona gra z dzieciństwa).
-
Mr.Protek otrzymał(a) reputację od Wojo w Pogromcy Potworów
Może to dość zabawne ale po 12 latach od ostatniej wersji z nudów zrobiłem nową wersję. Ostatnie czasy siedzę głównie w Unity i C# i ciekawie było wrócić do programowania w Delphi. Skompilowanie gry ze starego kodu samo w sobie było dość ciekawe bo Delphi się sporo zmieniło i ani mój kod ani komponenty Omega nie chciały działać od tak. Co prawda w przeszłości napisałem własny mini-silnik 3D w Delphi który mógłby śmiało te komponenty Omega zastąpić ale już nie chciało mi się aż tak kombinować więc naprawiłem co trzeba i działa.
Jeżeli chodzi o zmiany:
-Lepsza wydajność, podczas testów stara wersja gry chodziła tragicznie na w miarę nowym laptopie ze zintegrowanym układem graficznym (spadki do 16 klatek), teraz trzyma stałe 30. Z chęcią bym zmienił by gra robiła 60 klatek, ale za dużo różnych zmiennych na stałe liczy rzeczy z 30 klatek i nie chce mi się z tym bawić bo idiotycznie to napisałem 😅
-Polskie znaki wyświetlają się prawidłowo na komputerach z systemem w innym języku niż polski. Zawsze był z tym problem bo gdy odpalałeś grę na angielskim windowsie to ucinało polskie litery i wszystko się rozjeżdżało.
-Dodałem algorytm wyszukiwanie ścieżki i bohater potrafi w końcu omijać przeszkody, no przynajmniej w większości przypadków... 😋
-Sporo grafiki zostało usprawnione, wiele obrazków wyglądało kiepsko bo gra używała mocno skompresowane pliki jpg, teraz sporo plików zostało odnowionych i zapisanych jako png (np. tła podczas walki), aczkolwiek gra dalej używa rozdzielczość 640x480 więc nie ma co się spodziewać cudów.
-Nowa muzyka dla każdej wyspy i podczas starć z wrogami.
-Przebalansowana rozgrywka, zmiany w działaniu przedmiotów i czarów, niższe ceny w sklepach, poprawki SI.
-Na mapie w losowych miejscach można znaleźć klejnoty które dają sporo złota po ich podniesieniu.
-Usprawnienia podczas gry w sieci.
-Różne pomniejsze poprawki o których nie pamiętam gdy teraz to piszę 😅
-Możliwe że do gry zostały dodane jakieś sekrety...
-
Mr.Protek otrzymał(a) reputację od Adriann w Pogromcy Potworów
Może to dość zabawne ale po 12 latach od ostatniej wersji z nudów zrobiłem nową wersję. Ostatnie czasy siedzę głównie w Unity i C# i ciekawie było wrócić do programowania w Delphi. Skompilowanie gry ze starego kodu samo w sobie było dość ciekawe bo Delphi się sporo zmieniło i ani mój kod ani komponenty Omega nie chciały działać od tak. Co prawda w przeszłości napisałem własny mini-silnik 3D w Delphi który mógłby śmiało te komponenty Omega zastąpić ale już nie chciało mi się aż tak kombinować więc naprawiłem co trzeba i działa.
Jeżeli chodzi o zmiany:
-Lepsza wydajność, podczas testów stara wersja gry chodziła tragicznie na w miarę nowym laptopie ze zintegrowanym układem graficznym (spadki do 16 klatek), teraz trzyma stałe 30. Z chęcią bym zmienił by gra robiła 60 klatek, ale za dużo różnych zmiennych na stałe liczy rzeczy z 30 klatek i nie chce mi się z tym bawić bo idiotycznie to napisałem 😅
-Polskie znaki wyświetlają się prawidłowo na komputerach z systemem w innym języku niż polski. Zawsze był z tym problem bo gdy odpalałeś grę na angielskim windowsie to ucinało polskie litery i wszystko się rozjeżdżało.
-Dodałem algorytm wyszukiwanie ścieżki i bohater potrafi w końcu omijać przeszkody, no przynajmniej w większości przypadków... 😋
-Sporo grafiki zostało usprawnione, wiele obrazków wyglądało kiepsko bo gra używała mocno skompresowane pliki jpg, teraz sporo plików zostało odnowionych i zapisanych jako png (np. tła podczas walki), aczkolwiek gra dalej używa rozdzielczość 640x480 więc nie ma co się spodziewać cudów.
-Nowa muzyka dla każdej wyspy i podczas starć z wrogami.
-Przebalansowana rozgrywka, zmiany w działaniu przedmiotów i czarów, niższe ceny w sklepach, poprawki SI.
-Na mapie w losowych miejscach można znaleźć klejnoty które dają sporo złota po ich podniesieniu.
-Usprawnienia podczas gry w sieci.
-Różne pomniejsze poprawki o których nie pamiętam gdy teraz to piszę 😅
-Możliwe że do gry zostały dodane jakieś sekrety...
-
Mr.Protek otrzymał(a) reputację od gnysek w Pogromcy Potworów
Tytuł: Pogromcy Potworów
Gatunek: RPG
Opis: W grze wcielamy się w postać wojownika, czarodzieja, łowcy lub druida należącego do klanu pogromców potworów. Zwiedzamy świat, wykonujemy zadania i zabijamy potwory za które zdobywamy złoto by potem kupować sobie czary, przedmioty i inne rzeczy które ułatwiają nam pokonywanie wrogów. Naszym głównym celem jest zdobyć cztery antyczne klucze, gdy tego dokonamy będziemy mogli dostać się do grobowca króla demonów i zakończyć jego żywot raz na zawsze.
Download: Kliknij tutaj!
Rozmiar pliku: 26,6MB
Autorzy:
Programowanie: Paweł Prokop Fabuła: Paweł Prokop Grafika: Paweł Prokop, Ewelina Krzemińska, Hubert Maciejczyk i Inni... Muzyka: Michał Prokop
Wymagania minimalne:
Procesor: 450MHz
Grafika: 64MB
Pamięć: 256MB
-
Mr.Protek otrzymał(a) reputację od gnysek w Pogromcy Potworów
Może to dość zabawne ale po 12 latach od ostatniej wersji z nudów zrobiłem nową wersję. Ostatnie czasy siedzę głównie w Unity i C# i ciekawie było wrócić do programowania w Delphi. Skompilowanie gry ze starego kodu samo w sobie było dość ciekawe bo Delphi się sporo zmieniło i ani mój kod ani komponenty Omega nie chciały działać od tak. Co prawda w przeszłości napisałem własny mini-silnik 3D w Delphi który mógłby śmiało te komponenty Omega zastąpić ale już nie chciało mi się aż tak kombinować więc naprawiłem co trzeba i działa.
Jeżeli chodzi o zmiany:
-Lepsza wydajność, podczas testów stara wersja gry chodziła tragicznie na w miarę nowym laptopie ze zintegrowanym układem graficznym (spadki do 16 klatek), teraz trzyma stałe 30. Z chęcią bym zmienił by gra robiła 60 klatek, ale za dużo różnych zmiennych na stałe liczy rzeczy z 30 klatek i nie chce mi się z tym bawić bo idiotycznie to napisałem 😅
-Polskie znaki wyświetlają się prawidłowo na komputerach z systemem w innym języku niż polski. Zawsze był z tym problem bo gdy odpalałeś grę na angielskim windowsie to ucinało polskie litery i wszystko się rozjeżdżało.
-Dodałem algorytm wyszukiwanie ścieżki i bohater potrafi w końcu omijać przeszkody, no przynajmniej w większości przypadków... 😋
-Sporo grafiki zostało usprawnione, wiele obrazków wyglądało kiepsko bo gra używała mocno skompresowane pliki jpg, teraz sporo plików zostało odnowionych i zapisanych jako png (np. tła podczas walki), aczkolwiek gra dalej używa rozdzielczość 640x480 więc nie ma co się spodziewać cudów.
-Nowa muzyka dla każdej wyspy i podczas starć z wrogami.
-Przebalansowana rozgrywka, zmiany w działaniu przedmiotów i czarów, niższe ceny w sklepach, poprawki SI.
-Na mapie w losowych miejscach można znaleźć klejnoty które dają sporo złota po ich podniesieniu.
-Usprawnienia podczas gry w sieci.
-Różne pomniejsze poprawki o których nie pamiętam gdy teraz to piszę 😅
-Możliwe że do gry zostały dodane jakieś sekrety...