http://en.wikipedia.org/wiki/Nonlinear_gameplay
Po prostu robisz co chcesz, w jakiej kolejności chcesz, tak ja to rozumiem. A nieważne czy to strzelanka czy platformówka czy rpg ...
Też uważam, że boss to nieporozumienie. 3 serie ok. Ale nie 5-6 (nie pamiętam ile jest). Męczyłem się z nim z 20 minut xd . A to tylko trzeba stać i 'x' naciskać ;/ .
Ocb z niebieskim lustrem?
Jak dla mnie to zbyt zręcznościówka, bez myślenia.
Nie chce mi się rozpisywać. Po prostu słabo...
Przykładowo:
http://www.imagebanana.com/view/jd2lh8pj/ctkj.png
http://www.imagebanana.com/view/x9qvi1t3/menu_mega.png
http://www.imagebanana.com/view/hvbl5uk4/ridme.png
;/
To pobaw się trochę parametrami funkcji. A żeby przy obrocie nic się nie zmieniało, to zostaw tylko funckcja + czaszka.x (lub y). Da się zrobić tak jak chcesz...
Bo przesunięcie jest zawsze takie samo, niezależnie od obrotu. Dlatego jak inaczej obrócisz położenie tych instancji względem siebie jest inne.
https://gmclan.org/up5908_12_costamlolol.html
Jak wejdziesz w teleport to nieweszles=false. I jak jest na false to nie możesz się teleportować. Jak wyjdziesz za pole teleportu to ustawiasz nieweszles na true.
Przesunięcię okręgu to jest ta wartość, którą dodajesz... Jak chcesz pozycję czaszki + cośtam to bierzesz jeszcze np. czaszka.x+10. Jeśli chcesz zwiększyć okręg, to zwiększasz len w funkcji.