Skocz do zawartości

Excaidium

Użytkownicy
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Excaidium

  • Urodziny 26.08.1993

Informacje

  • Team
    Zioło

O mnie

Osiągnięcia Excaidium

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Cześć, jak zrobić takie tło pod kod (np. w c++, javie, htmlu) na stronę. Uzycie np. samego <div style="background: #000000;"> daje mi tło pod tekstem, ale che coś jak na wikipedi np. http://en.wikipedia.org/wiki/JDOM , tam poza tłem jest jeszcze taka ramka dla tego tła, i ładniej to wygląda. Jakieś pomysły?
  2. Działa, tylko trzeba wybrać tam w rogu color mode z Blend na Replace i dlatego sam tego nie znalazłem, thx.
  3. No i wiedziałem że zapomnę czegoś napisać, ta opcje znam ale mi nie chodzi o całkowita przezroczystość, tylko częściowa (np 0.5).
  4. Siema, Załóżmy że mam jakiegoś sprite, i chce zmienić przezroczystość, ale nie całego sprita tylko wybranego koloru który zawiera. Czy da się to zrobić: Wbudowanym W GM: Studio edytorem spritów? Wywołaniem jakieś funkcji? Jeśli żadne z powyższych, to pewnie w takim GIMP się da, tylko jak?
  5. Rzeczywiście, odpaliłem w debug mode, i się okazało że tworzę nowy objekt co step ;p A zdawało mi się że w kodzie zrobiłem tak że jest to nie możliwe, muszę jeszcze raz go przejrzeć... dzięki za pomoc karolo320. Do zamknięcia. @edit. Omfg, zgubiony jeden global. przed zmienną xD
  6. Witam, mam kod w draw: GML draw_text(x,y,string(xxx)) gdzie xxx to jakaś liczba. Obiekt ten się przemieszcza, ale co każdy step, rysuję tą liczbę od nowa, a stara nie znika,i powstaje tylko smuga. Da się jakoś zrobić żeby w danym momencie rysował tylko jedną liczbę w swojej pozycji x,y ??? edit: @down nie wiem o co ci chodzi z jakimś surface, kod jest taki jaki podałem a efekt taki: to miała wylatywać 22 z paska hp, a tu te 22 się tak tworzą ciągle i efekt jest jaki jest ...
  7. Dziękuję za odpowiedz, temat można zamknąć ...
  8. Siemka, jak zrobić by dany obrazek był prześwitujący ??? użyłem opcji transparent w edytorze obrazka, ale efekt mi nie pasuje, nie chce mieć dziur w obrazku, tylko żeby prześwitywał każdy jego piksel ...
  9. Ocena: 1/5 minusy: - sterowanie najgorsze jakie w życiu widziałem ... - ledwo mi się jakoś udało ta grę odpalić, a jak chciałem zamknąć, dałem Esc i się zaciela i w ogolę nie mogłem nic zrobić ... plusy: - multiplayer ps: da się ocenić na 0 !? Edit; zamknąłem grę w procesach a nadal jest otwarta, jak klikam w menu żeby ja zamknąć, to się nie zamyka, nadal jest na pasku i ciągle działa, próbowałem ja wyłączać w procesach z 5 razy, ocena spada poniżej 0, bo gra jest upierdliwa jak wirus !!! edit: po kilku minutach walki, udało mi się tę grę wyłączyć, i chyba nie mam zamiaru jej znowu uruchamiać ...
  10. Ujdzie, dam 3/5 , jak się zapisać w najlepszych wynikach ??? , bo nie rozkminiłem tego ...
  11. w wymaganiach piszecie o Radonie 9600, czyli trzeba pixel shader 2.0 a ja mam 1.3, można grac na gorszych kartach graficznych, da się wyłączyć te wasze "bajery" graficzne ???
  12. Przeszłemu cała tą demówkę ... etap 12 , potwory , te co wyglądają jak 1 boss , mają strasznie dużo HP , a tak to gra jest średniego poziomu trudności ... Kończ to szybko, niezła robota ... Czy prace w ogóle jeszcze trwają ????
  13. Zasady nie są do końca jak w klasycznym tetrisie ... W tetrisie za ułożenie w jednym momencie podwójnej lini, jest więcej punktów niż za ułożenie osobno dwóch pojedynczych, u ciebie jest tyle samo ... I odpowiednio za ułożenie potrójnej lub poczwórnej lini jest jeszcze większy bonus do punktów ... Bez tego granie w tetrisa nie ma sensu ...
  14. Ciekawe po co pokazuje się tabela najlepszych wyników po przegranej ??? Bo mi się nie udało zdobyć żadnego punktu ... Słaba gra ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...