Dzięki za wsparcie.
Postaram się naprawić błąd z lagami na niektórych systemach operacyjnych, gra była robiona na Windowsie 7 i dość starym kompie więc nie wiem jak wygląda kompatybilność z innymi, jednak postaram się znaleść problem i go rozwiązać. Może pokombinuje coś z rozdzielczościami, głębokością kolorów i częstotliwością. Zresztą jak stworzę gierkę to oddam ją do beta testów, ktoś na pewno mi znajdzie dodatkowe bugi ^.-
Jeżeli chodzi o bossa to i tak miałem zamiar go nieco zmienić (jest troszke monotonny) - mam kilka pomysłów, trzeba tylko odpowiednio kod przekształcić.
Jeżeli chodzi o poziom trudności to w wersji pełnej mam zamiar dodać możliwość jego zmiany na łatwiejszy. Chociaż nie jestem pewien czy to robić, osobiście lubię jak jest ciężko - nie za ciężko ale troszkę należy się pomęczyć ^^
Dzięki Lollus za pomysły, to pojedyncze zionięcie po zdobyciu mikstury to niezły pomysł, taki stary ze mnie buc a jakoś sam na to nie wpadłem xD. Jeżeli chodzi o zapis podczas przechodzenia sektoru to raczej nie będzie takiej możliwości, każdy sektor należy przejść przy jednym graniu, może dam jakieś globalne "czekpointy" w połowie poziomu od których będzie można kontynuować ale jeszcze zobaczymy, do pełnej wersji daleko. Narazie bawię się nieco w menu, zmieniam to i owo i tworzę drugi sektor.
"sporą wadą jest to, że za panelem z informacjami też jest plansza. proponuję dać info na oddzielnego viewa." - spoko, coś się wymyśli aby to wyglądało zacnie dla oka.
Muzyka może i jest dobra ale nie moja, nie lubię używać muzyki która nie była tworzona pod grę tylko do jakieś tam keygeny xD
W sumie chciałbym stworzyć własną ale zbyt cienki ze mnie bolek, akurat talentu muzycznego nie dostałem ;/
Aha - niebieskie lustro narazie nie ma znaczenia, dopiero wraz z czasem gry dowiecie się o co biega z lustrami.
-pozdro Nman