Szukam dźwięku głośnej eksplozji, ale takiej żeby się wydawało że psują się głośniki (jeśli ktoś grał w Battlefielda BC2 to w pierwszych misjach jest podobny dźwięk przy wybuchu bomby).
Omg prace stoją... ile to już, 2 lata? :D
Daj choćby jednego screena jako dowód, co zrobiłeś przez te 2 lata. Twórcy nawet największych produkcji dają screeny/trailery na długo przed premierą :)
Mam pytanie - czy należy dążyć do jak najmniejszej ilości obiektów, czy też liczba nie ma znaczenia na długość ładowania i chodzenia gry?
Bo lubię mieć w kodzie wszystko uporządkowane więc często robię oddzielne obiekty nawet dla narysowania jednej linii/kwadratu/itp. Choć może lepiej byłoby upchać wszystko jak się tylko da w jak najmniejszej liczbie obiektów?
Mam obj_text, w którym rysuję
GML
draw_text(100,100,"new game");
i chciałbym zrobić żeby jak się naciśnie na ten tekst to przenosiło do następnego rooma. Czy da się to zrobić z obiektami rysowanymi?
ODŚWIEŻAM TEMAT.
Chciałbym się teraz dowiedzieć jak drukować, ale w odwrotną stronę? (czyli usuwać)
1 klatka - Hej! Co robisz?
2 klatka - Hej! Co robisz
3 klatka - Hej! Co robis
4 klatka - Hej! Co robi
5 klatka - Hej! Co rob
6 klatka - Hej! Co ro
7 klatka - Hej! Co r
8 klatka - Hej! Co
9 klatka - Hej! C
...
13 klatka - H