Skocz do zawartości

Wiecek

Użytkownicy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Wiecek

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam Jak mam zrobic by tekst i wartosci zmiennej podązał w viewie ?? Jak to dodac do np; draw_text(0,0,variable) ??
  2. Po prostu gdzies coś mi się obiło ze można zrobic to za pomocą View'ów, czy jakoś tak, i jestem ciekaw bo sam do tego nie doszedłem. a oczywiscie mogę to użyc:)
  3. Siemka, jak zrobic żeby moj widok room'a posiadał na dole obszar jak w startegiach do wybierania np budynków itp i by przy poruszaniu sie po mapie on dalej był na swoim miejsc np na dole Z góry dzięki Aha i nie chodzi mi o : x = view_xview y = view_yview Ale czy jeast jakis inny sposób....
  4. Jak mogę zrobic by piłka gdy w nią uderze odbiła sie w przeciwnym do uderzenia kierunku z pewna szybkościa i w czasie zwalniała az do zatrzymania?? Z góry dzięki
  5. Nie ma animacji, podobnie jak dźwięku, grafa też słaba, jedynie to co fajne to latanie samolotem:) 2/5
  6. Gierka naprawde fajowa, dźwięk ogólnie spoko, może bez tego "dzyndzania" pare razy utknęłem między ścinaa a zombi , a co do tego że zombi nas łapie to już w normalnym pomieszczeniu, daleko od ściany mogłem uciec. Ogólnie super 4/5:)
  7. Nawet nawet spoko giera jak na pierwszy raz 3/5
  8. Jak zrobic zwiększanie szybkosci chwilowej dla samochodu? przy przycisnięciu dłuższym danego klawisza??
  9. No oki dzieki za wszystkie opinie:) Dużo pretensji do fabuły ale to wersjia demo także wiec fabułe w kazdym momencie można zmienic:) Albo dodac:"Dowiedziałes się ze pierwsza czesc diamentów znajduje sie w okolicy farmy jakiegos tam.Udaj sie tam"!
  10. Moja pierwsza gra, tydzień pracy z Gamemakerem(patrz data dołączenia) Wiem ze postac sie nie animuje (pierwsza) i czasami wystepuja bugi...ale zachecam do przejscia gry:) Tytuł : Transform Gatunek: platformówka Opis:Rok 2134 Jako ochroniarz futurystycznej pracowni prywatnej corporacji, po eksplozji zostałes przeniesiony w nasze czasy!! Jedynym sposobem dostanie sie z powrotem do swoich czasów jest zebranie magicznych diamentów... ale nie jestes jedyna osobą która chce je zdobyc. Firma o nazwie REGENSCHIRM wysłała swoich agentów do odnalezienia diamentów...zniszcz ich i zdobądz diamenty!!!! Wykorzystaj swą moc zmiany postaci aby dostac sie do ciasnych miejsc gdzie ukryte sa diamenty W wersji Demo musisz zdobyc 6 diamentów na jednej planszy !! Download:KLIK Rozmiar pliku:1,39 MB Autorzy:Więcek Programowanie: Wiecek, pomoc z forum GM Fabuła: Wiecek Grafika: Internet, animacje -Więcek Muzyka: Internet Screeny:Screen
  11. Witam Jak mogę zrobic w mojej platformówce aby np pasek Health gdy ja chodze po planszy i ona mi się przesuwa on pozostawał w oknie gry na stałym swoim miejscu , no powiedzmy u góry po lewo . Próbowałem zrobic aby podązał za moim objectem move_towards_point(killleft.x,hp.y,4) ale nie wyszło to:) tzn wyszło ale smiesznie i nie satysfakcjonująco:)
  12. Mimek juz zmieniłem i jakos działa, ale mimo to dzięki Wiesz co zrobiłem, wzięłem View 2 (chociaz nawet nie wiem za bardzo do czego to słuzy) i tam dodałem following obiect tego drugiego obiekty no i jakos działa i jak jestem pierwsyzm to jakos chodzi i drugim też:):) @Up: Nie odświeżyłem strony, byłes pierwszy:) ale też dzięki
  13. Zależy co chces robic za pomoca esc? Dodaj Event Press Key Escape i przypisz funkcję:) @Down: Racja
  14. Dobra zeby było jasne wszystko... Jest mój Hero i zmieniłem go w innego za pomocą "change instance" i chcę by miał on inne własnosci(eventy) niż ten wczesniej no wiec wszystko okej zmieniłem. ale jak mam zaznaczone w roomie "object following" i tam mojego "hero" to po tej zamianie juz mi to nie działa logicznie bo zmieniłem objecta no i własnie chce to jakos zrobic by po tej zmianie też był "object following" za tym nowym objectem Mam nadzieje że już zrozumiecie:)
  15. Hahah podpowiedź Maxa najlepsza:) Jestes u mnie w creditsach:) jak cos wyjdzie... Lordzie jak tak robiłem to niszczyłem przeciwnika zanim jeszcze animacja sie wgrała i nie dawało zadnego efektu...:) A rozwiązałem ten problem banalnie za pomoca klocków..teraz dopiero jak to zrobiłem zobaczyłem jakim jestem jeszcze nOObem w GM'ie:) Zamiast change the sprite wzięłem Change instance into object...:) i animation end and destroy I teraz jest elegancko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...