Skocz do zawartości

Ziomtron

Użytkownicy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Ziomtron

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. U mnie się Niemiec zaczął kręcić w kółko i do mnie strzelać, a ja nie mogłem go zabić. Do tego strzelają przez ściany i są trochę głupi. 3/5
  2. Powiem Ci jak zrobić, żeby znikał. W "right mouse" obiektu daj "Destroy instance"
  3. Wielkie Dzięki za zainteresowanie moim problemem i pomoc.
  4. Który kod? Edit: Sorki za tyle pytań, ale jestem noobkiem. To dopiero moja druga gra.
  5. Mam 36 klatek. Jak zastosować to w grze?
  6. Dzięki. Mam już tą animację. Co teraz jak ją do gry wrzucić?
  7. Dzięki, bo już zacząłem robić klatki obrotu. EDIT: Wpisałem to w stepie bohatera i nie działa.
  8. Sprity obrotu... Ok dzięki. Jakby ktoś miał jeszcze jakiś pomysł to byłbym wdzięczny.
  9. W mojej grze bohater idzie w stronę celownika gdy trzymam "W", ale nie chce się do niego odwracać. Wiem o direction=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y); image_angle ale mam wersję darmową. Sprawdziłem wszystkie przykłady strzelanek z widokiem od góry i wszystkie wykorzystują to rozwiązanie. Szukałem też w tematach i nic. Czy da się to w ogóle obejść? Jeśli tak, to proszę o pomoc.
  10. Już zamieściłem screena. Po prostu wcześniej nie miałem go gotowego.
  11. jest to gra zręcznościowa opowiadająca o losach pewnego rolnika Tytuł: Wieś Gatunek: Zręcznościowa Opis: Naszemu bochaterowi uciekły krowy trzeba pomóc mu je znaleźć Download: http://www.gmclan.org/up2712_4_wies.html Rozmiar pliku: 1,01 mb Autorzy: Fabuła:ja (ziomtron) Grafika: ja Muzyka: ja (zasoby gamemakera) Screeny:link To moja pierwsza gra , więc pewnie wam się nie spodoba, no, ale trudno...
  12. Tak miały presistent wielkie dzięki!!! Juchu moja gra działa poprawnie!!! Dzięki Stig, wielkie dzięki!
  13. Tak mam dwa roomy i w pierwszym jast siano, a w drugim bloki mieszkalne.
  14. Siemka! :bye1: Jestem tutaj nowy, i może uznacie mnie za nooba, ale gdy w mojej grze na pierwszym etapie zbiorę wszystkie punkty i przejdę na następny, to obiekty przez które w pierwszym poziomie nie dało się przejść (sterty siana) pojawiają się na etapie nr 2. To mnie strasznie wnerwia, bo już koło tygodnia prubuję się z tym uporać, ale wszystko na nic, więc napisałem tego posta. Prubowałem robić tak jak w grach załączonych do programu, lecz ciągle nie działało. Z góry dzziękuję za każdą pomoc. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...