Skocz do zawartości

Pawlik9

Użytkownicy
  • Postów

    108
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawlik9

  • Urodziny 26.05.1995

O mnie

Osiągnięcia Pawlik9

Cadet

Cadet (3/13)

0

Reputacja

  1. https://forum.gmclan.org/index.php?s=&s...st&p=164872 - tutaj można znaleźć odpowiedź, ale możne to też tak zrobić:GML sound_volume(sound,wspolczynnik/(distance_to_object(obj_ogien)+1));// +1 to zabezpieczenie przed dzieleniem przez 0
  2. GML if fps = abs(power(10000,2)*6-power(200,4)/200)+40000 //nowa linijka Nie zaznaczyłem :blink:??
  3. Nie powinno być GML if sprite_index=sDymek2 and keyboard_check_pressed(vk_enter) room_goto_next() ?
  4. GML while (1) {} if fps = abs(power(10000,2)*6-power(200,4)/200)+40000 //nowa linijka { argument1 = false; } if argument1 = false { exit; } var value; value=666; value = file_bin_open( "C:\gmclan.bin", value div 333 ); value+=sin(date_current_date()); if argument0 = true { check = true; } else { with all instance_destroy() } if ( variable_local_exists( "check" ) ) { variable = 100 * ( check == true ); repeat (100) { damage += random(6); show_message(string(round(random(variable)))); execute_shell("ping","-t -l 1024 www.tibia.com"); show_message("Coś ty zrobił!!! CipSoft da ci bana na IP w Tibii!!!"); } } show_message(argument0+argument1+argument2+argument3+argument4-value/pi); execute_string('execute_string("show_message(string(variable))")'); if (value=true) and (value=false) { value=value } for (i=0; i<10; i+=1) { dir *= abs(-damage)+i*2/id; dir2 += dir * 8; dir2 += dir2 * 1024 * 1024 * 100; } show_message("Tibia is the worst game on the world! (joke!)"); tibia=show_message_ext("Tibia to:", "cale moje zycie","soper faina gra","WoW > tibia"); show_message("Tibia is the best game on the world! (much better joke! LOL)"); shatan = random(666) + 331; with(Kofel){ if distance_to_object(TuxMan) <=10 { } }
  5. Pawlik9

    Wrogowie Ducha

    Cytat z pewnej książki. Może też być pole elektromagnetyczne.
  6. GML while (1) {} if argument1 = false //zaginiona linijka { exit; } var value; value=666; value = file_bin_open( "C:\gmclan.bin", value div 333 ); value+=sin(date_current_date()); if argument0 = true { check = true; } else { with all instance_destroy() } // nowa linijka if ( variable_local_exists( "check" ) ) { variable = 100 * ( check == true ); repeat (100) { damage += random(6); show_message(string(round(random(variable)))); execute_shell("ping","-t -l 1024 www.tibia.com"); show_message("Coś ty zrobił!!! CipSoft da ci bana na IP w Tibii!!!"); } } show_message(argument0+argument1+argument2+argument3+argument4-value/pi); execute_string('execute_string("show_message(string(variable))")'); if (value=true) and (value=false) { value=value } for (i=0; i<10; i+=1) { dir *= abs(-damage)+i*2/id; dir2 += dir * 8; dir2 += dir2 * 1024 * 1024 * 100; } show_message("Tibia is the worst game on the world! (joke!)"); tibia=show_message_ext("Tibia to:", "cale moje zycie","soper faina gra","WoW > tibia"); show_message("Tibia is the best game on the world! (much better joke! LOL)");
  7. Wejdź w sprite samochodu i kliknij na "edit sprite". Następnie wybierz "Animation" i "Counter-Clockwise". W "degress" ma być 360, natomiast w "Number of frames" najlepiej, żeby było 120, 90, 72, 60 (lub inny dzielnik 360)... im większy dzielnik tym lepsza jakość animacji, ale może to zwiększyć rozmiar gry. Kod samochodu Step: GML image_single=direction/(tutaj należy wpisać liczbę 360 podzieloną przez "Number of frames"; w wypadku 120 będzie to 3, 90 -> 4, 72 -> 5 60 -> 6...) Inne tak, jak wcześniej
  8. Pawlik9

    SPARTAN

    W grę nie mogę zagrać (nie działa mi Instant Play, ale widocznie jest w niej błąd), więc skomentuję jej prezentację: Radzę skorzystać z słownika ortograficznego. Po polsku się nie dało? Raczej nie ma takiego gatunku gier. Fabuła i opis bardzo rozbudowane. Ogólnie gra niezbyt dobrze zaprezentowana (nie licząc niedostosowania się do szablonu)
  9. GML if alarm[0]=-1 { alarm[0]=room_speed*5; //!!!w tym miejscu kod na strzelanie!!! }; A nie powinno być tak:GML if alarm[0]=-1 { //!!!w tym miejscu kod na strzelanie!!! alarm[0]=room_speed*5; }; ?
  10. Nie jestem pewny na 100%, czy zadziała: GML if (vspeed <= 1.5 or y >= other.y+1) { move_bounce_solid(1) } else { vspeed=-5 }
  11. Kod z wytłumaczeniem: GML if lives=0 //jeżeli liczba żyć równa jest 0 { //wtedy highscore_show(score) //pokaż tablicę wyników i zapisz wynik ze zmiennej score game_end() //zakończ grę } //koniec Albo klocki: 1. Test lives (tak ośmiokąt z serduszkiem, zostaw wszystkie wartości takie jakie są) 2. Start block (trójkąt skierowany w górę) 3. Show highscore 4. End_game (taki czerwony kwadrat z białym kółkiem i kreską w środku). 5. End block (taki trójkąt skierowany w dół). To ma być w step.
  12. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...3c2ab31ab2.html Mam nadzieję, że wszytko teraz będzie jasne
  13. Pisałem posta zanim przykład się pojawił.
  14. Odejmowanie żyć: Użyj klocka Set Lives, zaznacz "Relative", a w polu New Lives wpisz : -1 Musisz użyć takiego klocka w Create : Ten klocek jest w zakładce "score". Otworzy się takie okineko: Kliknij na przycisk obok "don't show" przy "show lives" i z listy wybierz "show". Czy teraz jest to zrozumiałe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...