Skocz do zawartości

Ajot

Użytkownicy
  • Postów

    274
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ajot

  • Urodziny 23.01.1991

O mnie

  • Adres www
  • Hobby
    Game Maker, Pixel Art's, Photoshop, Rpg (I wszystkie odmiany :]) Dobra książka, Dobry Film...

Osiągnięcia Ajot

Major User

Major User (5/13)

0

Reputacja

  1. Satan is a great sheikh he creates!

  2. Żałosne podejście. Nie pomagasz nikomu tym, że napiszesz całkowicie zbędny post, mówiący mu o zmiennych. Sądzę, że nie ma osoby która nie wie czym są zmienne, tyle że nie koniecznie potrafi je zastosować. Ale zapomniałem licznik bije, mmkay.
  3. Ajot

    Oceny w szkole

    Wiesz, jezeli w podstawowce masz 2 z Angola to przygotuj sie na kiblowanie w przyszlosci. Bo pewnie tutaj maetiral jest na zasadzie: Powiedz pies. Dog. Dobrze, piątka.
  4. Ajot

    Oceny w szkole

    Marmot, jezeli dla ciebie technika są ponizej poziomu to gl. Aktualnie sa chyba lepsza opcja niz te zasrane przepelnione LO, bo razem z Maturą otrzymujesz zawód i prace, za dodatkowy rok nauki - a poziom potrafi byc 2 krotnie większy, a spytaj sie innych ze potrafią wymagac duuuuuuuzo wiecej niz "reguly" i "zasady" pisania.
  5. Ajot

    Oceny w szkole

    W podstawówce naprawde nie trzeba byc Orłem zeby mieć 5 z polaka.
  6. google it. Tyle ze ja najpewniej jestem tutaj dluzej nie 3/4 uzytkowników razem wzietych :/ Pamietam jeszcze te klotnie z BWO i Woockiem na temat sytuacji finansowej w naszym kraju, eh, lezka w oku.
  7. Ajot

    Gmclan City

    A na cmentarzu lezy Bighsark ^^.
  8. ok. 1 miejsce juz zajete ;-)
  9. Szukam osób chętnych na 100% do pojechania, zrzuta na benzyne z Łodzi zalezna od ilosci osób, ale wychodzi ok. 2 razy taniej niz pociągiem. Jezeli zbierze sie pełne auto to jadym ;-)
  10. Co nie zmienia faktu ze powinno być w grafice. Co do glutka, to najlepszym wyjsciem bedzie narysowac 2 fazy pełzania = poczatkową i końcową, i pomiędzy nimi dodawać nowe klatki pośrednie łagodzace przejscie z pierwszej do ostatniej.
  11. Bo distance_to_object zazwyczaj nie działa i sypie sie dla wartości y<0. Point distance nadaje sie do tego milion razy lepiej.
  12. Create object Opponent Event fire=0; Step object Opponent Event if (point_distance(x,y,player.x,player.y)>100) // Jezeli odleglosc jest większa od 100 { fire=0; } else // Inaczej { fire+=1; // zmienna fire zwieksza swoja wartosc o 1*room_speed na sekunde if (fire>=(room_speed/2)) instance_create(x,y,pocisk); fire=0; // tworzy pocisk i zeruje zmienna fire. } Prosty sposób na pozbycie sie alarmu.
  13. if (sound_isplaying(all)) image_speed=1 // if not (sound_isplaying(all)) { image_number=1 image_speed=0 }
  14. polecam przyklad mojego autorstwa zamieszczony w dziale przyklady na forum, znajdziesz tam prosty silnik do strzelanki fpp, w ktorym mozesz zaobserwowac ai wrogów spełniające twoje oczekiwania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...