Skocz do zawartości

Kewin

Użytkownicy
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Kewin w dniu 6 Maja 2021

Użytkownicy przyznają Kewin punkty reputacji!

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak

O mnie

  • Skąd
    Gdańsk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Sport, informatyka.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kewin

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

3

Reputacja

  1. Czytałem ten artykuł i jest tam napisane że mam pobrać rozszerzenie https://marketplace.yoyogames.com/assets/195/video-player-for-gms-1-4 jest płatne ale nie wiem czy to zadziała w najnowszym gm natrafiłem tez na takie: https://marketplace.yoyogames.com/assets/4812/adcolony-sdk-extension niestety ale oba sa platne..
  2. Mam już wydaną aplikacje i chciałbym dodać do niej reklamy z AdColony. Mam też już utworzone konto na AdColony, tylko nie wiem jak to teraz wszystko poprawnie podłączyć od strony Gms2. Czy jest gdzieś dostępne rozszerzenie do AdColony na gms2?
  3. Kewin

    timer

    Chcialbym zrobic w swojej grze timer polegający na tym ze po ogladnieciu reklamy(reklamy sa juz w grze i dzialaja) dodaje sie do niego 15 minut czasu(w formacie 24/60/60) dopoki sie nie skonczy ten czas zdobywane zloto srebro itp ma byc podwójne i do tego momentu sobie z tym poradzilem problem robi sie wtedy kiedy gracz wyjdzie z gry(gra nie ma serwera wczytuje czas z urzadzenia). Zrobilem zmienna global.dataPoczatkowa i global.dataKoncowa i zapisywanie tych zmiennych dzieki czemu jesli graczowi zostanie 40 sekund, wyjdzie z gry i wroci to bedzie mial juz tylko 30 sekund po tym czasie 30 sekund bonus w postaci podwojnego zlota wylacza sie wiec dziala poprawnie, ale nie mam pomyslu jak zrobic poprawne wyswietlanie tego czasu pozostałego(w formacie 24/60/60) jesli gracz bedzie wychodzil z gry. podsumowując nie wiem jak dodac odpowiednia ilosc sekund do timera
  4. Podstawilem swoje identyfikatory i dalej nie działa, trzeba skonfigurować pod to android studio?
  5. witam, nie radze sobie z dodaniem admob do gry czy ktos wie jak to zrobic?
  6. Udało mi się naprawić ten błąd, dziękuję za szybką pomoc!
  7. Dlatego pewnie zacina gra po czasie, dziękuję za podpowiedź juz mam pomysł jak to zrobić
  8. Ale to co napisałeś już mi dużo podpowiedziało dziękuję jutro będę dalej próbował
  9. Czyli mam użyć innego eventu? Jak usunąć te elementy na stałe z pamięci?
  10. if global.ulepszenie = 49 { if global.punkty >= 69 { global.punkty -= 69; global.ulepszenie = 50; } } tutaj z innego obiektu
  11. if global.ulepszenie = 49 { draw_sprite_ext(spr_ulepszenie_9, 0, x, y, 0.2, 0.2, 0, 0, 0) instance_create_layer(x,y+400,"Instances", obj_ulepszenie_9); draw_text_color(x-250, y-100, "Upgrade level cost: 69", c_aqua, c_aqua, c_aqua, c_aqua, 1); instance_deactivate_object(obj_ulepszenie_8); } if global.ulepszenie = 50 { draw_sprite_ext(spr_ulepszenie_10, 0, x, y, 0.2, 0.2, 0, 0, 0) instance_create_layer(x,y+400,"Instances", obj_ulepszenie_10); draw_text_color(x-250, y-100, "Upgrade level cost: 70", c_aqua, c_aqua, c_aqua, c_aqua, 1); instance_deactivate_object(obj_ulepszenie_9); } tutaj jest kod przykładowy
  12. Robię grę z dużą liczbą leveli. Mam problem z wydajnością. Wszystko jest dobrze dopóki nie zostawi sie włączonej gry na np minute, gra zaczyna strasznie zacinać a zrobienie czegokolwiek staje sie niemożliwe. Odczyty z debuggera zaczynają spadac i zagęszczają się występuje to tylko wtedy jeśli gre zostawi sie na jakis czas. Jeśli gra sie w nia caly czas wszystko chodzi płynnie. Nie mam pojęcia dlaczego sie tak dzieje proszę o pomoc bo męczę sie juz z tym czwarty dzień.
  13. A jak zrobić żeby kamera ruszała się na odwrót niz teraz, żeby bylo tak że jak jedziesz palcem w góre to kamera w dół. Teraz jest tak że jek przejedziesz palcem do góry to kamera idzie do góry a chciałbym na odwrót to zrobić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...