Skocz do zawartości

bladus

Zbanowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia bladus

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. bladus

    GUI for GM

    Oczywiście mowa o IDE nie tylko o GUI, ale takie usprawnienia to oszczedzanie 50-70 czasu projektu, a czas to pieniądz więc .... ;P Ale wracając do tematu, zapytam się w takim razie o alternatywne IDE do GM.
  2. bladus

    GUI for GM

    przykro mi ale taki edytor nie pomaga programiscie w pracy ponieważ nie ma podstawowych opcji (lub ma ale o nich nie wiem to prosze o korektę) które posiadają GUI np do C# (podałem je powyżej).
  3. bladus

    GUI for GM

    rozumiem w takim razie że nie ma alternatywy dla tego edytora z GM ? Temat w takim razie zamknięty.
  4. bladus

    GUI for GM

    Niestety ale tutaj nie udało mi się podpiąć zewnętrznego edytora z wynikiem pozytywnym. Prostota GM nie polega tylko na klockach ale na tym że system odwala za programistę całą nudną robotę związaną z procesami, obiektami, rysowaniem, planszami, odświeżaniem, kolizjami, ścieżkami itp. Podobnie jest np w BlitzMax albo XNA do Visual Studio -> ale tutaj trochę więcej pracy potrzeba. Prostym przykładem udanego softu z dobrym UI jest Sharp Developer ale on do gier się nie nadaje.
  5. bladus

    GUI for GM

    Witam Mam proste pytanko, czy istnieje bardziej "programmer friendly" wersja interfejsu niż ten standardowy ? Edytor kodu wbudowany w GM to trochę jednak za mało. . Wiem że GM nie jest obiektowy, ale mimo wszystko przydało by się kilka prostych opcji np intellisense, podgląd zmiennych danego bloku / struktury itp, podświetlanie błędów składni, lub chociaż wykrywanie custom variables, Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...