-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Aktywność reputacji
-
planszowy otrzymał(a) reputację od Wolfi w Jak robić dopasowane elementy animacji
Spine'm bawiłem się krótko ale wydaje mi się, że było to związane z opcją "Free-form deformation" gdzie można było sobie podzielić grafikę na wielościany. Można było później zaznaczać krawędzie tych wielościanów i odpowiednio ruszać grafiką.
A tak btw. krita też ma coś podobnego do mesh deformation
-
planszowy otrzymał(a) reputację od Wolfi w Jak robić dopasowane elementy animacji
Program, który jest pokazany na filmiku korzysta z tzw. mesh deformation (płynnie zniekształca fragmenty grafiki). Spine też to ma (w droższej wersji), ale wydaje mi się, że Gamemaker nie obsługuje mesh-deformation i musiałbyś wszystko wrzucać jako klatki.
Tak to wygląda w Spine
A co do darmowego programu do animacji poklatkowej to może GIMP albo Krita.
https://www.gimp.org/
https://krita.org/en/
Dla mnie GIMP jest specyficzny i jak już korzystałeś np. z Photoshopa to ciężko się przesiąść. Z Krity nie korzystałem ale mocno się rozwija i wygląda na to, że ma wszystko to, co byś chciał: animację poklatkową, onion skining itp. plus jest w PL
-
planszowy otrzymał(a) reputację od Uzjel w Inwencja twórcza społeczności GMclanu
Ja osobiście zrezygnowałbym z tego młotka. Zaczynałem przygodę z GM od wersji studio i kojarzę tylko nowe logo, nowi użytkownicy pewnie też. Dopóki nie napisaliście o młotku to nawet go wcześnie nie widziałem :) Mi podoba się propozycja Czołgu ale właśnie bez młotka, pasuje do wyglądu forum. Pobawiłem się jeszcze z logami ale chyba znowu przekombinowałem, ale może coś komuś?
Jaka w ogóle będzie nowa nazwa? :)
-
planszowy otrzymał(a) reputację od Dester w Inwencja twórcza społeczności GMclanu
Jak wszyscy coś wrzucają to ja też się dorzucę