Skocz do zawartości

hunter112

Użytkownicy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hunter112

  • Urodziny 06.09.1999

O mnie

  • Skąd
    okolice Bydgoszczy
  • Płeć
    Male
  • Adres www

Osiągnięcia hunter112

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. muzyka z menu mnie po prostu rozwaliła (bo chyba jako jedyny zagrałem, a nie tylko po screenach oceniałem)... gra powoli zaczyna mieć klimacik... :) bardziej plułbym się o to, że nie naprawiłeś błędu skaczącego napisu "weapon none" no i dorób wyjście do menu.
  2. aha, dzięki ci bardzo :) wiedziałem, że będzie jakiś noobski błąd ;)
  3. GML if keyboard_check(ord('W')) { if keyboard_check('vk_shift') { moving=3//sprint } else { moving=1//chodzenie zwykłe }} powinno to działać tak: W+shift=moving=3 W=moving=1 a działa tak: W=moving=3 W+shift=moving=3 czyli tak jakbym miał cały czas wciśnięty shift. ktoś widzi błąd? :o
  4. witam, czy zna ktoś tytuł tej piosenki http://www.supershare.pl/?d=2D3153092 ? Znalazłem tą piosenkę na serwerze cs-multiskill.pl. Próbowałem znaleźć na stronie serwera, oraz na Midomi, nic nie znalazłem, proszę o pomoc.
  5. Kto by każdy płatek śniegu dawał do innego obiektu? Było by to głupie i nieoptymalne. Pisząc obj_snieg chodziło mi o emiter śniegu. ediepl, TheLukLook prosił o prosty, krótki kod. EDIT: Lol, tak, ale jak będzie w create to zmiana ustawień przyciskiem nie będzie działać, według tego kodu. EDIT: Mówię oczywiście o tym kodzie GML ini_open(ustawienia.ini) ini_read_real(dane,snieg,1) global.snieg=ini_read_real(dane,snieg,1) ini_close() if global.snieg=0 { instance_destroy } Rzeczywiście, nie doczytałem, myślałem, że jest room_opcje, tam ustawiasz, a potem, gdy się otwiera room_gra, to wtedy sprawdza w ini i usuwa emiter lub nie. A jeśli miało by to w stepie być to, oczywiście ten kod nie ma sensu.
  6. a jeśli chcesz, żeby po każdym włączeniu gry były takie same ustawienia to ustawienia.ini [dane] snieg = 1 fullscreen=1 obj_snieg: CREATE GML ini_open(ustawienia.ini) ini_read_real(dane,snieg,1) global.snieg=ini_read_real(dane,snieg,1) ini_close() if global.snieg=0 { instance_destroy } w kliknięciu na przycisk GML ini_open(ustawienia.ini) ini_write_real(dane,snieg,0) ini_close() Powinno działać :D
  7. mógłbyś to ująć kodem? bo nie rozumię... więc, ktoś mi pomoże? Bardzo proszę, będe wdzięczny. :) Przepraszam za doublepost, ale nikt nie odpisuje Posty sklejone 12 godzin to trochę za mało, aby przymknąć na to oko. Tydzień już jest OK - Upomnienie - Uzjel
  8. eeee..... no właśnie a co z kodem w GM? co dać w serwie i gdzie? A w kliencie? sorka, ale nie znam się za bardzo, więc pytam.
  9. Nie pytam, jak biegały prędzej, bo teraz na 1 lvl-u zabije 3-4 potwory i ginę :lol: . A może to ja nie potrafię grać? Magiem i Rycerzem, Łowcy nie brałem, bo mówiłeś że nie jest dokończony.
  10. TDS - [ang.Top Down Shooter] Gra typu strzelanka z widokiem od góry(z lotu ptaka) Czy to jest strzelanka? Dla mnie też i nie wydaje mi się, że to kwestia wytrenowania. Według mnie potworki powinny chodzić wolniej.
  11. Mam taką stronkę, ale nie wiem gdzie tan drugi plik wrzucić, bo pierwszy to podstrona dodaj.php, dobrze zrozumiałem? Dzięki wszystkim za starania.
  12. ten sposób z teorii wygląda najlepiej... a mógłbyś dać przykład lub kod? bo nie znam się na php, na razie jestem na etapie ogarniania HTMLa. Z góry dzięki.
  13. ale jak na moją stronę mają serwery wysyłać IP?
  14. mam pytanie : jak zrobić wyszukiwanie aktywnych serwerów w 39dll? Chodzi o to że jak wejdę w room_serwery to wyszukuje każdy aktywny serwer oraz ilu graczy i jaka mapa na nim jest. Taki efekt jest w Dead Planet : Serwery.jpg Z góry dziękuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...