Skocz do zawartości

B&G MoH

Użytkownicy
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O B&G MoH

  • Urodziny 18.07.1995

O mnie

  • Płeć
    Male

Osiągnięcia B&G MoH

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Uwielbiam takie gierki i interesuje się astronomią także nie moge się doczekać!!!
  2. Ok, a skąd wziąść numerek backgroundu? Bo ja wczytuje backa kodem, a nie w edytorze gm'owym.
  3. A i jeszcze jedno. Jak ustawić vspeed backgroundu? Znalazłem taką funkcje background_vspeed, ale nic mi z nią nie wychodziło.
  4. Jeszcze mam takie podobne pytanko. Co wpisać w funkcji draw_background_stretched_ext w miejscach (w,h)??
  5. A czy chociaż dałoby się coś zrobić żeby wczytane do gry pliki wczytywane były dopiero gdy są potrzebne (np gdy następny room się wczytuje)??
  6. Ręcznie ok, ale mógłbyś wytłumaczyć jak to zrobić bo wkońcu jestem jeszcze nowicjuszem.
  7. Odnośnie ręcznego wycinania to odpowiedziałem na to pytanie wcześniej, a po drugie to nie odpowiedź na moje pytanie (no chyba, że się tak nie da).
  8. Kurcze no, gdy wpisuje true to niby działa, ale na bardzo małym obszarze, czy wie ktoś w takim razie gdzie gdzie wpisuje się wartość jak bardzo ma kasować tło?? Próbowałem różnych kombinacji, ale mi nie wychodziło.
  9. Jeszcze mam jedno pytanie. Jak odwzorować to na wyświetlanym liczniku?? (Ale analogowym, a nie cyfrowym chodzi głównie o wskazówkę).
  10. Witam Otóż przymierzam się do zrobienia gry samochodowej i nie wiem jaki kod napisać, że gdy nacisnę strzałkę w góre to pojazd będzie stopniowo przyspieszał do pewnej prędkości.
  11. A więc ponawiam pytanie. Jak wymazać tło w spricie za pomocą kodu??
  12. Mógłbym no, ale nie da się tego za pomocą kodu, bo tak byłoby dla mnie zdecydowanie łatwiej bo gre mam już na wykończeniu??
  13. Nie działa, a poza tym gdzie w takim razie wpisuje się wartość jak bardzo ma kasować tło??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...