1pietras Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Tytuł: Mark&Kill Gatunek: strzelanka, RPG Witajcie! Dawno nic nie wstawiałem żadnych informacji o mojej grze, ale to nie oznacza że ją porzuciłem :) Od tamtego czasu sporo się zmieniło, przede wszystkim grafika. Opis: Mark&Kill to strzelanka w której wybierasz stronę w międzygalaktycznym konflikcie. Jesteś członkiem sił specjalnych, które mają pozwolenie na podróżowanie do większości planet i prowadzenia śledztw. Przygotuj się i walcz! Jest wiele broni, pancerzy, modyfikacji i umiejętności które mogą dać przewagę w walce. W grze jest także gra wieloosobowa w której możesz grać ze znajomymi w najbardziej znanych typach rozgrywki. Autorzy: Programowanie, Grafika: ja Film: Niedługo powinienem wrzucić filmik na Steam Greenlighta, mam nadzieję że to co robię stanie się w końcu pełnoprawną grą :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Ciekawy projekt Na + -super wygląda świat gry, efekt 3D bardzo dobrze się prezentuje,ładnie wykonana mapa. -muzyka Na - -strzelanie i walka zupełnie bez poweru- jakieś kreseczki wylatują z postaci- powinny byś wybuchy,światła,jakieś łuski(wiem że to lasery ale coś przy broni powinno się dziać)- podobnie efekt trafienia-kreska dotyka postać i tyle- jakieś świetlne elementy,wstrząs ekranu,odrzut postaci,bryzgi krwii/oleju/metalowe części zbroi-ewentualnie znaczniki obrażeń i krytycznych trafień- walka ma być kluczowym elementem tutaj to nie zachęca wizualnie żeby brać w niej udział,bardzo uboga -postaci niespecjalnie się prezentują graficznie i chyba z lekka nie pasują do tła- trochę jakby z painta Projekt ma spory potencjał,jak będzie ciekawie rozbudowany to może być dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Cały czas uczę się robić lepszą grafikę, pewnie ostatnio zaniedbałem trochę postacie kosztem otoczenia i shaderów. Masz rację, walka będzie pojawiała się często i postaram się ją trochę uprzyjemnić :D Dzięki, chciałbyś coś zasadniczo zmienić w tej grze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Cześć. Fajnie to wygląda. :) Ignatus już dobrze napisał. walce brakuje życia. Nie ma eksplozji, trzęsienia ekranem i kamera jest non stop wycentrowana na graczu. To są dość proste elementy do wdrożenia a bardzo pomogą. Na przykłąd ustaw pozycje kamery na: mean(player.x, player.x, mouse_x) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Ja bym zmienił walkę. :D Tak jak wspomniał Ignatus jest zbyt sztucznie. Odrzut przy trafieniu, efekty jakieś, rozrzut. Jak jest wybuch niech będzie screenshake jakiś, żeby gracz poczuł, że coś się stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 No to już wiem na czym mam się skupić :) Po poprawieniu walki i paru innych rzeczy raczej dodam filmik z wykonywania misji, ale to może trochę potrwać. Dzięki wszystkim za opinie, szczegóły odnośnie gry raczej będą na greenlicie, a o ważniejszych rzeczach pewnie będę się też tutaj chwalił :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się