Skocz do zawartości

To The Princess, up we go!


Threef

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: To The Princess, up we go!

 

Gatunek: Zręcznościówka

 

Opis: Skacz (klikając myszką) pomiędzy parapetami i próbuj dotrzeć na sam szczyt wieży by siłą zdobyć miłość życia i wszystkie inne skarby jakie są ukryte na szczycie. Niestety księżniczce nie podoba się pomysł wyjścia za mąż tak młodo i stara się przeszkodzić Ci w wspinaczce.

 

Download: http://www70.zippyshare.com/v/rCHU622W/file.html

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Threef

Fabuła:
Życie

Grafika:
Wszystko rysowałem sam.

Muzyka:

Screeny:

5KfbjG6.png

WLWD2sb.png

f0pT3WT.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko dobiłem do 31.

podoba mi się grafika - prosta, ale schludna, w ruchu prezentuje się lepiej. pomysł na gameplay może nie wybitnie niebanalny, ale daje radę, ten typ "hipnotyzującej" rozgrywki zazwyczaj się sprawdza. niestety sterowanie wydaje mi się dosyć - i tu nie wiem jak to ująć, może mało responsive? generalnie chodzi o to, że czułem, jakbym nie miał pełni kontroli nad postacią (w negatywnym znaczeniu). poza tym trochę przekombinowane jest to, że możemy poruszać się horyzontalnie w skali jednego parapetu. no i związek z tematem tak trochę niezbyt :s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera, wygrałeś.

 

Edit: Jak wy dobijacie to takich dużych wyników? Ja max 15 xd

Faktycznie, trochę topornie się tą myszką steruje, z drugiej jednak strony to dodaje trochę oryginalności, bo na strzałkach gra wyszłaby trochę zbyt typowa.

Może faktycznie wystarczyłoby tutaj dodać możliwość niewielkiego "planowania" ruchów, ciekawe jak by to wyszło.

Niemniej jednak propsuję, szczególnie za własnoręczną grafikę.

Niech wygra lepszy! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sterowania postacią to sam to czułem, ale nie chciało mi się tego poprawiać. Chodzi o to że postać może ruszyć się dopiero gdy poprzedni skok zakończy się w pełni. Mogłem zrobić że po tych 95% już można wykonać kolejny skok, albo w ogóle planować "trasę". Tylko tu się boję że można byłoby skakać po skosie i unikać z łatwością wszystkich przeszkód. Teraz wymaga to trochę więcej kombinowania. ;)

 

Największy poziom trudności (wynikający ze wzorów) jest powyżej 128, a rośnie liniowo. Ja sam dobijałem do 70+ i to raczej z przyjemnością, chyba udało mi się sprawić aby nie było to zbyt nudne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...