Piedro Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Tytuł: Pyramid Picross Gatunek: Logiczna Opis:Jesteś archeologiem który odkrył sekretne komnaty w Egipskich Piramidach. Wyposażony jesteś jedynie w kilof i latarkę. Towarzyszą Tobie trzy magiczne skarabeusze. W razie zawalania się ściany, skarabeusz rozbłyśnie na zielono i zginie, ratując tym samym Twoją skórę. U góry i z lewej strony ścian znajdują się podpowiedzi, które mówią Ci gdzie uderzyć. Sterowanie [LPM]Kilof. [PPM]Oznaczenie niewłaściwego pola/bloku Odkryj sekret wszystkich 20 pokoi i zdobądź skarb faraonów. Download: Pyramid Picross v. 1.0 Rozmiar pliku: 5,15 MB Autorzy: Fabuła:Piedro Grafika:Google Images, Piedro Muzyka:Brak Screeny: [Edit] Na niektórych buttonach czcionka jest źle dopasowana, sorry. Gra nie zawiera polskich liter. Uwaga W trakcie tworzenia gry, żadnym skarabeuszom nie stała się krzywda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Podoba mi się, fajna grafika i wgl, nie zauważyłem bugów. Według mnie ta gra zdecydowanie wygrywa z tamtą! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 nie czaję jej :D aa, już czaje, saper :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Podoba mi się, fajna grafika i wgl, nie zauważyłem bugów. Według mnie ta gra zdecydowanie wygrywa z tamtą! Dziekuje, miło mi to czytać. Btw. ile zagadek rozwiązaliście? nie czaję jej :D aa, już czaje, saper :D To są obrazki logiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Ja 6 bądź 7, potem się wkurzyłem i wyłączyłem :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Spoko, Wrócisz później. Gra ci robi auto save-y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Wytłumacz mi jak to się ma do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Wytłumacz mi jak to się ma do tematu. Co masz na myśli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Chodzi o to, że nie widzę tu niszczenia. Odkrywanie bloków kilofem średnio pasuje. Bardzo, bardzo luźno odniosłeś się do tematu :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 A zawalnie ścian? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Chyba jak nadtłuczesz część ściany, to zniszczysz niewiele, ale kawałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Okej. To tylko moja subiektywna opinia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Znalazłem buga :( Gdy klikniemy poza siatkę, stracimy szansę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 to nie bug tylko Twoje lenistwo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Parę ifów zabrakło i tyle :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunflower Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Pierwsze wrażenie: Motyla noga, jak mogłeś uploadnąć to w exeku, a nie skompresowane? Przez to muszę teraz czekać umptynaście minut z moim tragicznym transferem! D: Drugie wrażenie: zasady są nieco inne niż w tradycyjnych obrazkach logicznych? No dobra, spróbuję pokombinować... ^^' Trzecie wrażenie: What the...? Niestety, przy takich zasadach ta gra w znacznie mniejszym stopniu jest grą logiczną, a znacznie bardziej grą metodą prób i błędów, bowiem istniejące przesłanki nie wystarczają do określenia z całą pewnością Jedynego Słusznego Rozwiązania, ku niezadowoleniu skarabeuszy. Niby można próbować coś kojarzyć, mając pewien fragment obrazka, ale nadal nie można mieć pewności. Zapowiadało się fajnie, a wyszło w sumie mało logicznie. :( A, i w dodatku gra jest strasznie zabugowana! Przeciętnie miałam do czynienia z 3 bugami w każdym poziomie!!1!1 Mimo to jestem skłonna zagłosować na tę grę w odróżnieniu od gry Sheriffa. Tamta jeszcze bardziej nieszczególnie mi się podobała. ^^' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Pierwsze wrażenie: Motyla noga, jak mogłeś uploadnąć to w exeku, a nie skompresowane? Przez to muszę teraz czekać umptynaście minut z moim tragicznym transferem! D: Drugie wrażenie: zasady są nieco inne niż w tradycyjnych obrazkach logicznych? No dobra, spróbuję pokombinować... ^^' Trzecie wrażenie: What the...? Niestety, przy takich zasadach ta gra w znacznie mniejszym stopniu jest grą logiczną, a znacznie bardziej grą metodą prób i błędów, bowiem istniejące przesłanki nie wystarczają do określenia z całą pewnością Jedynego Słusznego Rozwiązania, ku niezadowoleniu skarabeuszy. Niby można próbować coś kojarzyć, mając pewien fragment obrazka, ale nadal nie można mieć pewności. Zapowiadało się fajnie, a wyszło w sumie mało logicznie. :( A, i w dodatku gra jest strasznie zabugowana! Przeciętnie miałam do czynienia z 3 bugami w każdym poziomie!!1!1 Mimo to jestem skłonna zagłosować na tę grę w odróżnieniu od gry Sheriffa. Tamta jeszcze bardziej nieszczególnie mi się podobała. ^^' Wiem ze numerki pokazują ilość dobrych pól w pionie/poziomie a dopiero teraz się skapnąłem powinny pokazywać ilość i kolejność wypełnionych kratek np 1,4,1 (jedna kratka przerwa potem 4 przerwa i znów 1) a to kompletnie schrzaniłem.... Zapowiadało się fajnie, a wyszło w sumie mało logicznie. :( Sunflower, wybaczysz mi niedostosowanie się do twoich oczekiwań względem mnie? [EDIT] Sunflower, teraz przynajmniej wiesz, że nie powinno się powierzać małpie stworzenia gry logicznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunflower Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Powiedzmy, że na razie wybaczę. Ale żeby mi to było ostatni raz!!1 (poza tym istnieje taka zasada, a nawet jeśli nie istnieje to ją właśnie formułuję, że w grze logicznej dowolne rozwiązanie, które dla dostarczonych danych nie jest niewłaściwe, powinno być traktowane jako prawidłowe; co, niestety, nie sprawdza się w tym przypadku >.<) No cóż, teraz już wiem. Chyba będę musiała sama sobie naprodukować tych gier... ^^' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się