I am Żyd and Lewak Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Wpisalem to w step: GML if distance_to_object(obj_egg) < 96 { move_towards_point(obj_egg.x,obj_egg.y,2) direction=point_direction(x,y,obj_egg.x,obj_egg.y); image_angle=direction } Nie chce zeby obj_micromax szedł do pierwszego wytworzonego na mapie obj_egg , tylko jak mowiłem "szedł do najblizszego obj_egg" to jest gra flashowa ktora chce zrobic microlive a to plik *.gmk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 GML near = instance_nearest(x,y,obj_egg); //znajdujemy id najbliższego obj_egg i zapisujemy do zmiennej near if distance_to_object(near) < 96 { move_towards_point(near.x,near.y,2); image_angle=direction; } linijka "direction=point_direction(x,y,near.x,near.y);" jest całkowicie zbędna, bo move_towards_point() ci ustawia direction i speed. Do tego właśnie służy ta funkcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 dzieki juz działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się