Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

:bye1:

witam was. Żeby zagrać w gre to musisz:

1.ściągnąć ze strony www.firemark.gsi.pl

2.Rozpakować

3.POtrząsnąć monitorem

4.Włączyć gre

Gra jest logiczno-zręcznościowa

Jest późno ,więc ide :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na powyższe punkty to :

1. Cudem sie stało że ją ściągnołem

2. Nie miałem winrara <_<

3. Monitor i tak sie rozpada więc po co poprawiać :P

4. Jak to cudo sie włancza ? [joke :P ]

No więc ... Grafika niezła ale wątpie że sam robiłeś. Kolejne ... Te chmurki mnie denerwóją <_< I jeszcze ... Kolejny klon Dizzego the jajo <_< Gre oceniam na 7/10.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

eeee........ Czy wy naprawde nie macie wlasnych pomyslow?? Same klony.... Farmer fran, Fantasty bomberman i teraz to! :angry:

No dobra to byl taki wstep odnosnie pomysłu gry

PLUSY

+Grafika( i ten fantastyczny, super extra efekt nocy)

+Muzyka(Pewnie sam robiles :P )

 

Minusy

-pomysl(ocenione na początku)

-grywalność(jakos nie chce mi sie grac w kolejną wersje Dizzy)

 

Ogólnie : 5/10 Jak wymyslisz cos nowego , czego nie bylo w innych czesciach Dizziego, to będzie Lepiej :thumbsup:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dwie rzeczy rzuciły mi się od razu do poprawki.

1) Zmiana pozycji obiektów w "plecaku" powinna byc przesunieta do end step, bo glupie wyglada te opoznienie przesuwania.

2) Chmurki powinny miec wygladzane krawedzie za pomoca kanalu alpha. Nie wiem czy wiesz, ale jest taka funkcja:

background_set_alpha_from_background(ind,back)

Wystarczy ze domalujesz dodatkowego backgrounda z tymi samymi chmukrami i przyciemnisz krawedzie, potem uzyjesz ta funkcje i dzieki temu chmurki beda mialy ladne krawedzie. :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No to tak:

Dizzy'ego to ja lubie :) Grałem w niektóre części na C64 i na PieCu :) Tak więc już za to daje plusa.

Grafika też ładna, niepowiem :) Dźwięków nie słyszałem, bo słuchałem se hymnu Ligi Mistrzów, bo niedługo kolejne mecze (he, he, he) :P Engine chodzenia: ślizga się troche na początku, ale spox. Chmurki - lecą w tą stronę w którą my idziemy np. idziemy w lewo, chmurki lecą w lewo :) Fajne.

 

Plusy +

+ Grafika

+ Dizzy!

+ Chmurki

+ Dizzy!

+ Fajnie, się gra.

 

Minusy -

- Beta cholernie krótka. To raczej wersja alpha, a nie beta <_<

- Jajo się ślizga jak zaczyna chodzić :P

 

Dźwięków nie oceniam, bo nie słyszałem :P Ogólnie fajne.

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Do timona:

Grafe zem ja podpiepszył z happy land i przeriobi łem na kilka sceneri :]

Do Pietrusa:

Dizzy sie ślizga bo nabiera szybkości :)I chamuje.Jeszcze nie widziałem żadnego,który zacztrzymuje się na dęba :)

A te chmurki to miałeś niezły sufalt :).Chmurki lecą w randomowym kierunku,gdyż zrandomowałem szybkość.Gratuluje za takie szczescie :D

Do BIgsharka:

Jeżeli uważasz,że wszyscy robimy czegoś klony to sam zrób ,a nie twoje WS(Wspaniała strategia(Czyżby? :P))

DO rannmana:

wskazówski się przydadzą,napewno :)

Do Wszytkich:Zachęcam do komenta,a mi sie wydawało,że dostane tu raczej minusowe komenty :),a tak co żeście ,sie uczepili,żę to klon?Dobrze,że nie znacie wer. 1 :lol2:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Heh. Po co żeś przerabiał grafę z Happyland Adventures, skoro pochodzi ona z darmowych bibliotek SpriteLib Ariego Feldmana?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To znaczy ona stąd pochodzi.Tylko,że nie pamiętam jak on się nazywał :lol2:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

heloł,zrobiłem coś nowego tam,o wiele lepsze,to już beta :)

Jest z opcjami,ale zrąbane.Za tydzień premiera na dizzy.pl więc ciągle aktualizuje

http://www.firemark.gsi.pl/dragons.rar

dodano:

-config

-gradient

-teksty

-new world

-coś tam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Narazie nic nowego :] na dizzy.pl też są niezadowoleni :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kolejny (g/k)lon Dizzy'ego. Ale całkiem fajny. :]

Gdzie ja to widziałem :] Aha !

No więc ... Grafika niezła ale wątpie że sam robiłeś. Kolejne ... Te chmurki mnie denerwóją <_< I jeszcze ... Kolejny klon Dizzego the jajo <_< Gre oceniam na 7/10.

Kiedy będą kolejne etepy(plansze) ? I radził bym poprawić ekfipunek ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

:bye1:

witam was. Żeby zagrać w gre to musisz:

1.ściągnąć ze strony www.firemark.gsi.pl

2.Rozpakować

3.POtrząsnąć monitorem

4.Włączyć gre

Gra jest logiczno-zręcznościowa

Jest późno ,więc ide :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Trza przyznać że grafik się postarał ;) Pozdro dla niego :] A co do gry :

 

Plusy :

+ Bęzyna ? Do picia ? ROX !

+ Suchar

+ Grafiak

+ Muzyczka (dobrze dobrana)

 

Minusy :

- Tylko dwa etapy ?

- Ruch platformowy niedopracowany :mellow:

 

Bugi :

! Udało mi się wziąć na raz do jednego solta dwa przedmioty.

 

To tyle jak narazie.

 

BTW. Nowy team ? :] Popraw intro :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Grałem w to chwile i musze przyznać że gra jest Bardzo dobra. Pomijając fakt że nieoryginalna , to i tak musze powiedzieć że wykonanie gry bardzo dobre, Grafika na najwyższym poziomie, muzyka też dobrze dopasowana. Fabuła też wydaje się być dobra . Teraz pora na minusy- Nie raz dizzy zatrzymuje się przez chwile na ścianie, tak jak Tymon juz poweidział musisz dopracować ruch platformowy. A inną rzeczą która mi sie niepodoba to to że przejścia pomiędzy krainami to wejscie na jakiś prostokącik z napisem "polana" i naciśnięcnicie enter. To jest troche głupie powinno sie prechodzić pomiędzy krajinami w normalny sposób , a nie jakieś kwadraciki. NO cóż tego raczej nie poiprawisz ale gra i tak jest dobra. Niestety na moim komputezrze : procek:600 mhz, 192 mbram i karta 32 mb , gra w niektórych planszach działa wolno. Spróbuj zrobić żeby gra działała nieco szybciej, bo teżbym chciał w to zagrac a tak , przy 23 moze 24 fpsach grać raczej nie będe :(

Jednak ocena jest wysoka

OCENA:

ocena5.JPG- czyli 5/6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Twój głos sie nie liczy :D

ok,sorx,ale żęby szybciej działało to nie umiem!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
przy 23 moze 24 fpsach grać raczej nie będe :(

 

Tia... ja to sie ciesze jak 5 fps wyciagam na niektórych grach ;/.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

może gdybym zrobił na C++ to by szybciej chodziło...tylko,że ja sie boje narazie tykać c++ :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hehe, Marek :] Weź zmiejsz viewa i rozdzielczość, ustaw ilość wyświetlanych kolorów na 16 bitów. Weź puźniej powyłanczaj "Smooth edges" w każdym spricie. Jeśli dalej gra się tnie to zastosuj skrypt :

var dys, id_;
{
  dys=view_wport/2+20;
  
  for(a=0;a<instance_count;a+=1)
  {
  id_=instance_id[a];
  
  if point_distance(id_.x,id_.y,x,y)>dys*2
  {
      // Dodaj tutaj kolejne warunki
      // i do nich nazwy obiektów
      // które nie będą "zamrarzane"
      if id_.object_index=dizzy
      || id_.object_index=fire_dizzy
      {
      instance_deactivate_object(id_);
      }
  }
  
  instance_activate_region(x-dys,y-dys,x+dys,y+dys,1);
  }
}

Powinien pomóc. Pozdro.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Noo firemark. Coraz wieksze postepy w grze widze. Teraz coprawda zmieniła się głównie oprawa graficzna, ale wyszło to jej tylko na plus - jest w pewnym sensie oryginalna, w koncu nie jest całkowicie zerżnięta ze spritew gry dizzy. Ja na swoim kompie (Duron 800, 128 MB ramu, 32 MB Geforce mx 200) Nie doświadczyłem rzadnego chrupania animacji. A jeśli gra jest robiona na GM 6.1 to niektóre programy mogą spowalniać jej działanie - dowiedziałem się tego mając jednocześnie uruchomionego GrapchicsGale'a i Gierke zrobioną w GM'ie.

 

Ps. do Bigshark'a - zmniejsz troche objętość swojej sygnatury bo jest zbyt duża i nie potrzebnie zajmuje prawie 1/3 (w zależności od rozdzielczości) ekranu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gooman:

Z tego co wiem, to Bigshark dostał ostrzeżenie za sygnaturę, ale jak widać, nie stosuje się do tego.

 

Muszę przyznać, że gra bardzo dobra, wogóle mi nic nie ścina, wszystko dobrze chodzi.

Ale o co chodzi w opcjach z tym Chmury? Ani to nie włącza chmur, ani nie wyłącza.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

U mnie chmury da się wyłączyć :boxed: Jak gram w rozdzielczości 640x480 to nie widać napisów i view nie do chodzi do końca :angry:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie no, stary - rewelka! Świetna giera, jak narazie najlepsza na gmclanie :D W żadną gre z obecnych tutaj ludzi nie grałem tak długo jak w tą :P Bardzo ładna grafika, dobra muzyka... Ehh :)

 

Plusy!

+ Grafika!

+ Muzyka!

+ Dizzy! :D

+ Ciekawa historia!

+ Fajne to!

+ Grywalność!

+ Dizzy! :D

 

Minusy!

- Deczko kiepskie dialogi :(

 

Świetna giera! 5+/6! :D Gdyby były lepsze dialogi (bardziej klimatyczne, khm...) to wstawił bym 6/6 bez wahania :D Myślałem, że to będzie kolejna średnia gra, bez klimatu Dizzy'ego a tu miłe zaskoczenie :] Świetnie! Gratuluje!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Aha przypomniało mi się coś: wg mnie dialogi troche za szybko się przewijają. Nie wszyscy ludzie umią czytać szybko w końcu :P

 

Do Marmota: Szczerze mowiac g**no mnie to obchodzi. Jak sie nie dostosuje w najblizszym czasie to sam mu ta sygnature zmienie, a jesli zmieni ja spowrotem to nie bede sie juz szczypał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

:lol2: Teraz ja ci coś Powiem o Dragonsie!!!! :lol2:

Grałem już w różne części Dizzy'ego i różne wersje stworzone przez Fanów.Jednakże twoja gra Powala wszystkie inne na Kolana (no może niewszystkie orginalne :P)!

Przejdźmy do Ocen :P

Grafika : 10/10

Muzyka : 9/10

Grywalność 10/10

Sterowanie (tu niedaje żadnej oceny gdyż do gry używamy sześć przycisków :D)

Ogółem : 9+/10

Rady co do poprawy?

Tylko Muzyka.W niektórych Etapach muzyka jest strasznie cicha a w innych już normalna.

Twoja gra to po prostu !!!REWELKA!!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

:thumbsup: SSSSPPPPOOOOKKKKOOO :thumbsup:

Poprostu rewelka , Co tu gadać :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A co dizzy.pl na to ? :P

 

Krzyhu, szykuj się na warna.

 

Gooman. Niektóży też mają podobnej wielkości sygnaturki np. ja :]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, to największą sygnaturę ma Sadam, ale dobra :P . W regulaminie przecież pisało, że moderatorzy nie muszą się tyczyć pod punkty regulaminu, bo: "Co wolno wojewodzie to nie tobie s*******" :P

 

Co do dizzy.pl, to wyrwę parę komentarzy:

No dobre ale chyba te światy trochę za krótkie.

A ja jeszcze nie grałem w Dragonsa, piszę tego posta, żeby udowodnić, że tu zajrzałem :D

Może trochę to rozwinę...

Uważam, że nie ma sensu wprowadzać do gry nowych postaci typu Chocolate. Zostałbym przy prawdziwych postaciach. Argumentem Firemarka jest to że zrewolucjonizować gry o Dizzim (miejmy nadzieję, że nie zrewolucjonizuję języka polskiego :P ) ale po co coś zmieniać jeżeli przecież fani gier o Dizzim kochają samego Dizziego oraz całą jego jajeczną rodzinę, a za co kochać np.: takiego chocolate? Drugą sprawą jest to, że fire koniecznie chcę wprowadzić swoją osobą do gry. APELUJĘ o trochę skromności  ;)  A więc proszę, piszcie swoją opinię na ten temat.

Dla mnie nowe postacie w grach firemarka mogą być. Chodzi jednakże o to, że np. anglicy nie zrozumią skąd się w grze wziął Miras - co to za jeden - bo wziął się on z polskiego forum, jest dizzy fanem, a przeciętny gracz nie będzie miał o tym pojęcia i będzie to dla niego frustrującą zagadką...

Na tym Dizzy.PL, gra Firemarka, to takie wydarzenie, że nawet newsa o tym dali xD .

 

Gra miała też premierę na www.yolkfolk.com czyli światowym skupisku dizziowców. Oto link: http://www.yolkfolkserver.co.uk/bb/viewtopic.php?t=338

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Prosze nie śledzić dizzy.pl bo mamy tam innego admina niż tu(pozdrfoka :D) i nie chce już 7 bana :P

CO do prędkości mam 500 mhz celeron,128ram(64mb spalone w 50% :/)i 32mb karty graficznej.WIdać,że goomowi wystarcza dodaxc ino 200mhz i działa bezpłynnie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Recenzje na zyczenie Firemarka, ktory ma krotka pamiec, ze juz 3 razy sprawdzalem jego betki w tym ta najnowsza.

 

Bugi: 2 przedmioty w jednym slocie, reszty jakos nie zauwazylem. Na plus zasluguje bardzo ladna grafika (choc widac gdzie nie twoja), klimacik i engine. To taki bardziej nowoczesny dizzy. :) Nie wiadomo jakiej fabuly sie po niej spodziewac, wiec jest ciekawie. Ale jak na betke cos malo tej fabuly i lokacji, zwlaszcza porownujac ta wersje do poprzedniej. Uwazaj Firemark bys czasem nie zrobil jak w pewnym momencie Borek, czyli wydawal za duzo bet az sie ludziom przejadlo. Jeszcze jedna sprawa. Popracuj troche nad dialogami bo czasem glupoty sie czyta w stylu:

"Nie wyjdziesz z mojego zamku, gdyż jesteś w nim zamknięty".

Zamien to na: "Nigdy nie wydostaniesz sie z mojego zamku".

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×