Skocz do zawartości
nowy_user

Przycinki w HTML5 ale FPS jest ok

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam problem, gra trochę przycina mi gdy eksportuję ją do HTML 5 i wrzucam na serwer. Co ciekawe FPS cały czas pokazuje mi 30 ( czyli taki jak Room Speed) abrak jest takiej płynności, która jest obecna gdy grę testuję w wersji na windowsa. Nie są to jakieś straszne lagi, ale zastanawia mnie z czego to się bierze? 

 

Mam jedynie 11 obiektów w roomie, każdy z nich ma naprawdę niewiele kodu ( no dobra, każdy z nich podąża ścieżką wyznaczoną przez path, a path ma jakieś 15 punktów- to też chyba nie jest tragedia), jest też jeden sprite który robi za background ( jest nieduży, bo gra jest przygotowana pod telefony), a z kolei obiekty nie mają sprite'a , tylko każdy z nich rysuje w evencie draw zamalowane kółko w swojej pozycji x i y.

 

Czy ktoś wie, jak moge zoptymalizować grę pod kątem HTML5? Jak mogę sprawdzić co powoduje ten brak płynności? Na co zwracać uwagę? Może lepiej rysować sprity, niż używać funkcji typu draw_circle itp.?

 

Bardzo tajemnicze jest to, że w momentach przycinek FPS dalej jest na maxa. 

 

Będę wdzięczny za sugestie.

 

Pozdrawiam,

nowy

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zwiększ FPS do np. 60 klatek, standardowo requestAnimationFrame-owy FPS działa z szybkością taktowania ekranu (z v-syncem). Możliwe, że 30 FPS powoduje u Ciebie odczucie lagowania.

  • Lubię (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, działa płynnie ! Pozdrawiam!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×