Skocz do zawartości

[ Automatyczne tworzenie wrogów ]


blackmaul

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś byłby na tyle dobry i pomocny aby powiedzieć mi w jaki sposób zrobić taki fajny bajer jaki jest w Crimsonland? Chodzi mi o to ze na poczatku mapa jest pusta. I po jakims czasie z poza niej zaczynaja wylazic na nas stwory. I tworza sie one powiedzmy co 5 sekund w losowym miejscu poza mapą i schodzą się w kierunku gracza. (caly algorytm chodzeniu mam). Stworki bede sie pojawiac caly czas dopoki gracz nie zginie. Czy ktos wie jak cus takiego zrobic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...

napewno alarm[0] = room_speed * 5;

a w alarmie

var px,py;
px = random(room_width + 160);
py = random(room_height + 160);
while ((px > 0) && (px < room_width))
px = random(room_width + 160);
while ((py > 0) && (py < room_height))
py = random(room_height + 160);
alarm[0] = room_speed * 5;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Event Create kod:

alarm[0] = 10;

 

Event Alarm 0:

var xx,yy;
do
{
xx=-50+random(room_width+100)
yy=-50+random(room_height+100)
}until(xx>0 && xx<room_width && y>0 && y<room_height)
instance_create(xx,yy,...)

alarm[0] = 10;

 

i już... czy to takie trudne zebrać informacje od moich przedmówców i posquadać w całość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...